Zasady SEO na YouTube [PRASÓWKA 26 maja – 1 czerwca]

Zasady SEO na YouTube [PRASÓWKA 26 maja – 1 czerwca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet!  Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Wśród nich znajdziecie porady na to jak zaprojektować baner dla reklamy w Google Ads, a także jak zoptymalizować swój kanał na YouTube. 

Zapraszamy! 

Zabawki dla dzieci kupujemy online. E-commerce jest przyszłością tej branży?

Interaktywnie

E-commerce w branży zabawek przeżywa totalny rozkwit. Raport “Global Online Toys And Games Retailing Market 2021-2024” wskazuje, że ów rynek w najbliższych latach będzie rozwijał się w tempie 10 proc. rocznie.

Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?

Freshmail

Statystycznie, maile transakcyjne są 8 razy chętniej otwierane i klikane niż np. tradycyjne maile marketingowe. Jak wykorzystać ich potencjał i zwiększyć Open Rate wysyłanych wiadomości? Tego dowiecie się na blogu Freshmaila. 

YouTube SEO - poznaj podstawowe zasady optymalizowania filmów

Promotraffic

Prowadzisz kanał na YouTube? Wiesz że opis Twojego filmu nie powinien być krótszy niż 200 znaków? Sprawdź, co jeszcze musisz wiedzieć, aby dobrze zoptymalizować swoje konto i materiały, które udostępniasz na kanale.

BoFu – jak zachęcić klienta do zakupu na ostatnim etapie lejka?

SEMSTORM

Ostatni etap lejka, czyli Bottom Of The Funnel, to decydujący o sprzedaży etap. Jeśli prowadzisz strategię content marketingową, ten artykuł podpowie Ci, jakie treści powinieneś przekazać odbiorcy na tym etapie. Sprawdź!  

Banery Google Ads – jak projektować?

Verseo

Reklama graficzna w Google Ads, to prawdziwy must have dla każdego e-commerce. Sprawdź, co powinna zawierać dobrze przygotowana grafika, która będzie miała wysoki wskaźnik CTR. 

Nasza Klasa odchodzi w zapomnienie. Co z Gadu Gadu i innymi polskimi kultowymi serwisami?

Marketing i Biznes

Od kiedy Facebook przejął scenę mediów społecznościowych, o polskich serwisach jak Nasza Klasa czy Gadu-Gadu mało kto pamięta. Dziś NK już nie istnieje, ale okazuje się, że na GG dalej toczą się rozmowy…

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.