Jak się WYRÓŻNIĆ, gdy nie masz się czym wyróżnić? [PRASÓWKA 01 – 08 lipca]

Jak się WYRÓŻNIĆ, gdy nie masz się czym wyróżnić? [PRASÓWKA 01 – 08 lipca]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy Autorów chcących podzielić się swoją wiedzą.

Jak się WYRÓŻNIĆ, gdy nie masz się czym wyróżnić?

Skuteczny marketing | Wojciech Bizub

Sprzedajesz produkt, który oferuje wiele innych firm? Chcesz się wybić na tle konkurencji, ale nie masz pojęcia jak? Wojciech Bizub proponuje 2 metody na to, jak wyróżnić się w trudnej branży. Posłuchaj! 

Storytelling - poznaj trzy struktury opowieści

Marketing z głową

Czy opowiedzenie historii, w której używasz swojego produktu do rozwiązania czyjegoś problemu działa? Skąd wzięła się taka forma przedstawiania treści w reklamie? Jak układać takie opowieści? Przekonaj się sam!

Dynamiczna identyfikacja wizualna - czym jest i jak działa? Mateusz Antczak

Strefa Designu Uniwersytetu SWPS

Znak identyfikacyjny – to graficzne połączenie między usługą lub produktem i marką.Czym różni się zwykłe statyczne logo od dynamicznych znaków identyfikacyjnych? Jak tworzy się takie znaki i co można dzięki nim osiągnąć? Sprawdź w podcaście SWPS. 

Brak Motywacji? Jak ją odzyskać lub zbudować?

Dochodowa Firma

Co powoduje że nagle ciężko nam ruszyć z miejsca? Co dodaje nam energii do działania i dlaczego czasami nam jej brakuje? Basia Piasek podpowiada, jak codziennie budować w sobie motywację. 

Umiejscowienia w reklamie na Facebooku i Instagramie

Konkretnie o marketingu

Umiejscowienia to sekcja w Menadżerze Reklam, w której decydujemy, gdzie nasza reklama ma się wyświetlać. Czy warto skonfigurować ustawienia umiejscowień, czy lepiej skorzystać z automatycznych założeń Menadżera? Przekonaj się, co radzi ekspert. 

Spis treści:

Może Ci się spodobać także: