Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy Autorów chcących podzielić się swoją wiedzą.
Esencjalizm w praktyce – mniej zadań, lepsze wyniki | Marcin Iwuć
Mała Wielka Firma
Chcesz radykalnie zmienić swoje podejście do pracy? Ogranicz swoje codzienne obowiązki, a do tych które wykonujesz przyłóż się w 100%. To jest kwintesencja esencjalizmu. Sprawdź!
Jak zarabiać na LinkedIn – gość Tomasz Maciejewski
Marketing MasterClass
LinkedIn to doskonałe miejsce na znalezienie partnerów biznesowych oraz klientów. Przekonaj się, jak skutecznie wykorzystać go w nawiązywaniu relacji. Z podcastu dowiesz się również, dlaczego na LinkedInie nie warto sprzedawać np. ebooka.
Marketing First - koniec ery produktów
Skuteczny marketing | Wojciech Bizub
Dobry produkt to już jest standard a nie wyróżnik. Marketing dziś wygląda zupełnie inaczej niż 30 lat temu. Dziś konsumenci patrzą bardziej na opakowanie, a nie to co jest w środku. Wojciech Bizub podpowiada, jak przyciągnąć uwagę dzisiejszego klienta i uświadamia nas dlaczego w marketingu kończy się pewna epoka.
Planowanie vs rzeczywistość - dlaczego Ci to nie wychodzi i co warto zmienić?
Dochodowa firma
Jeśli nie określimy czasu, którego potrzebujemy na wykonanie danej aktywności, może okazać się, że doba jest za krótka. Basia Piasek dzieli się skutecznymi sposobami na to, jak planować czas, aby dokończyć wszystkie wyznaczone taski w terminie.
Jak sprzedawać meble przez internet? (Krystyna Dziewanowska - Mebloscenka)
Konkretnie o marketingu
Sprzedaż mebli przez internet może wydawać się karkołomną sztuką. Czy jest tak w rzeczywistości? Posłuchaj, jak z sukcesem robią to specjaliści!