Reguła modelowania środowiska kluczem do skutecznej sprzedaży [PRASÓWKA 21 – 27 maja]

Reguła modelowania środowiska kluczem do skutecznej sprzedaży [PRASÓWKA 21 – 27 maja]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

BLOG – siatka bezpieczeństwa TWOJEJ FIRMY!

Treściwy Podcast

Jeśli prowadzisz profil firmy w mediach społecznościowych, to wiesz że Twoje konto może w każdej chwili zostać zablokowane przez administratora danej platformy. Co w takiej sytuacji? Marcin Cichocki podpowiada, jak  poradzić sobie z takim problemem.

Wyjazdy firmowe, czy warto je organizować (moje wnioski)

Skuteczny marketing | Wojciech Bizub

Czy wyjazdy integracyjne to niepotrzebnie wydane pieniądze i strata czasu, podczas którego przepadają nam kolejne pieniądze? Absolutnie! Wojciech Bizub w swoim najnowszym odcinku opowiada o tym, jak cudowny wpływ na pracowników i ich zaangażowanie w losy firmy mają wspólne wyjazdy. 

Gosia Ohme - porozmawiajmy o psychologii i telewizji

Herra On Air

Autor podcastu Herra On Air zaprosił do rozmowy polską psycholog, dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną Małgorzatę Ohme, znaną między innymi z Dzień Dobry TVN. Dziennikarka opowiada o swojej ścieżce zawodowej. Jak Gosia zbudowała własny serwis internetowy, bez wsparcia inwestorów? Sprawdźcie. 

Co zrobić, aby klienci chcieli rozmawiać z handlowcami?

Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki

Z czego wynika niechęć klientów do kontaktu z handlowcami? Łukasz Kosuniak zdradza jak właściwie dotrzeć do klientów B2B i sprawić, by przekonali się, że wybór produktu, który spełni ich oczekiwania zależy od otwartej komunikacji ze sprzedawcami.

Jak sprzedawać bez namawiania do zakupów?

Marketing z głową

Łukasz Hodorowicz twierdzi jasno: nasza tożsamość wpływa na nasze decyzje zakupowe. Poznaj 5 reguł modelowania środowiska, dzięki którym klient pomimo swoich przekonań, skusi się na spróbowanie czegoś innego, w tym przypadku zakup produktu czy usługi.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.