Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
Skuteczny lider w 7 krokach
Greg Albrecht Podcast
Na bycie liderem składa się wiele umiejętności zarówno miękkich jak i twardych, które osoba na takim stanowisku powinna posiadać. Zarządzanie ludźmi oznacza nie tylko wydawanie poleceń ale również zrozumienie, pomoc pracownikom, motywowanie i dawanie im przykładu. Greg Albrecht podpowiada, jak zostać skutecznym przywódcą w 7 krokach.
Jak stworzyć najpopularniejszy kanał Youtube - Maciej Wieczorek - Kacper Bisanz
Biznes Od Początku
Jak zrodził się pomysł na popularny kanał biznesowy? Kanał na YouTube “Maciej Wieczorek”, który obejmuje programy “Ekspert w Bentleyu” oraz “Biznes 2.0” w szybkim czasie zdobył ogromne uznanie wśród swoich widzów. Jego twórcy – Maciej Wieczorek oraz Kacper Bisanz, dzielą się swoim doświadczeniem – jak zdobyć wyświetlenia, jak radzić sobie z falą hejtu i jak nie stracić pasji do nagrywania.
Jak sprawnie przeprowadzić zamknięcie roku w małej firmie?
Dziennik Budowy Firmy
Zamknięcie roku w firmie to często twardy orzech do zgryzienia dla wielu przedsiębiorców. Na szczęście, z pomocą przychodzi podcast od Fox Strategy, z którego dowiecie się, jak zrobić zamknąć rok od strony administracyjnej – jak wykorzystać do tego archiwum, jak przeprowadzić analizę budżetu, a nawet gdzie przechowywać rolki od kasy fiskalnej. Te i kilka innych cennych informacji, usłyszycie w tym odcinku!
3 pytania, które warto zadać swojej społeczności, żeby twój kurs online nie okazał się niewypałem
Mała Wielka Firma
Chcecie wiedzieć, czy Wasz kurs online ma duże szanse na sprzedaż? Zanim zabierzecie się do nagrywania, warto zweryfikować, czy Wasz produkt, znajdzie swoich nabywców. Poznajcie 3 pytania, od Małej Wielkiej Firmy, które pomogą Wam ocenić trafność Waszego pomysłu i jego szanse na sprzedażowy sukces.
Kiedy opracować strategię marketingową?
Wyższy Poziom Marketingu
Strategia marketingowa to bardzo ważny element zarządzania firmą. Nawet jeśli biznes dobrze prosperuje, to w dłuższej perspektywie, bez planu marketingowego, może okazać się że coś pójdzie nie po naszej myśli. O tym, kiedy i jak opracować strategię dla swojej firmy, opowie Wam Wyższy Poziom Marketingu.