Przegląd podcastów. Prasówka [2 – 8 kwietnia]

Przegląd podcastów. Prasówka [2 – 8 kwietnia]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

6 ponadczasowych strategii dla e-commerce

Greg Albrecht Podcast

Chcesz otworzyć swój własny e-commerce? Poznaj wyzwania, z którymi osobiście zmierzył się autor tego podcastu – Greg Albrecht, gdy sam zakładał taką działalność. Podcast polecamy również tym, którzy już prowadzą swój e-commerce i chcą zastosować zwycięską strategię prowadzenia e-commerce. 

Sztuczna Inteligencja wyprze call center

Miejsce na Twoją Reklamę

Prognozy wskazują, że już w 2022 ok 70% klientów będzie korzystać z voicebotów. Czy to dobry kierunek w komunikacji marki z klientem? Na pewno zdania na ten temat są podzielone, ale sprawdźcie co sądzi o tym Damian Jemioło z portalu Marketing i Biznes. 

Jak stworzyć strategię treści? Metoda 4P krok po kroku

Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki

Inbound marketing, budowanie lejków sprzedażowych, działania social sellingowe, czy marketing automation są w dużej mierze oparte o strategię treści. Jak zaplanować i  wykorzystać content – które firmy tego potrzebują? Polecamy Wam posłuchać najnowszego podcastu Łukasza Kosuniaka, a wszystkiego się dowiecie.

Jak targetować reklamy na LinkedIn

Konkretnie o marketingu

Reklama na LinkedInie do tanich nie należy, więc jeśli decydujemy się już na promowanie swojej marki na tej platformie, warto zadbać, o to, aby była jak najlepiej skonfigurowana. Jakie narzędzia na LinkedInie wykorzystać, aby docierać do właściwych odbiorców? 

Sprawdźcie, jakie tricki poleca Artur Jabłoński.

Czy sprzedaż bezpośrednia jest lepsza niż sprzedaż online? Jak się przygotować do sprzedaży online?

Dochodowa Firma

Basia Piasek opowiada o tym, jak spowodować, żeby spotkanie online było jeszcze bardziej efektywne i przynosiło większe zyski niż sprzedaż bezpośrednia. Posłuchajcie, z jakich mechanizmów skorzystać, aby tego dokonać.

Spis treści:

Może Ci się spodobać także: