Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
Jak projektować usługi, które pokochają klienci?
Mentor Marketingu
Jak przyglądać się nowym potrzebom konsumentów spowodowanym przez pandemię? Jak zaprojektować usługi, z których klienci sami będą chcieli korzystać? Czy da się przewidzieć rozwój technologii i zmiany, które wejdą na rynek?Sprawdźcie w rozmowie Sylwii Dębowskiej-Lenart z Wojtkiem ławniczakiem z Very HumanServices.
Testy reklam na Facebooku (i nie tylko) - jak je dobrze przeprowadzić
Konkretnie o marketingu
W jaki sposób podejść do testu kreacji? Artur Jabłoński zdradza, jak działa mechanika systemu każdej reklamy płatnej. W podcaście dowiecie się, w jaki sposób podejść do testowania różnych zestawów reklam.
Potęga zaczynania
Greg Albrecht Podcast
Greg Albrecht opowie Wam o tym, dlaczego warto zaczynać nowe przedsięwzięcia i nie bać się próbować nowych doświadczeń bez głębszej refleksji. Jak to wpłynie na jakość Waszego życia i czy dzięki temu można osiągnąć sukces? Przekonajcie się sami!
Jak wybrać agencję marketingową B2B? Gość - Franciszek Bazyli Georgiew, Tigers
Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki
Franciszek Bazyli Georgiew to założyciel agencji marketingowej Tigers, która rozwija się w zawrotnym tempie. W podcaście Łukasza Kosuniaka opowiada o “tygrysiej strategii”, o rebrandigu swojej marki ale także o tym, na jakie aspekty należy postawić, przy wyborze agencji marketingowej.
11 różnic sprzedaży zdalnej od sprzedaży "na żywo" (Bonus - tworzenie produktu)
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Czy rzeczywiście łatwiej się sprzedawało, gdy spotkania “na żywo” były możliwe? Szymon Negacz wskazuje 11 różnic pomiędzy sprzedażą zdalną a sprzedażą bezpośrednią. Dowiecie się m.in. jak pokazać się na kamerce internetowej, by Wasza prezencja była jak najlepsza.