Jak wybrać odpowiednie narzędzie do marketing automation? Które narzędzia wykorzystać,...
Read MoreJak wybrać odpowiednie narzędzie do marketing automation? Które narzędzia wykorzystać,...
Read MoreW internecie znajdziemy mnóstwo narzędzi SEO, które można wykorzystać pracując...
Read MoreNa rynku usług hostingowych znajdziesz kilka typów serwerów oraz dziesiątki...
Read MoreZobacz co, dla Ciebie przygotowaliśmy w naszym najnowszym zestawieniu podcastów!
Read MoreSzukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
Nakręcenie filmu promocyjnego dla danej marki, wydarzenia, produktu czy usługi to niemałe przedsięwzięcie. Aby Wam to ułatwić, Wojciech Bizub przygotował checklistę, za pomocą której przekazuje najważniejsze informacje o tym, na co powinniście zwrócić uwagę w przygotowaniach do realizacji wideo i jak zachowywać się już w trakcie nagrań. Oprócz tego dowiecie się, jakie treści skutecznie przykuwają uwagę odbiorcy.
Łukasz Kosuniak w rozmowie z Igorem Bielobradkiem poruszają temat wykorzystywania treści do pozyskiwania i utrzymania klientów biznesowych. Z podcastu dowiecie się m.in., czy content marketing to rozwiązanie dla każdej firmy oraz jak Deloitte, w którym pracuje Igor, stosuje content marketing w praktyce.
Ile zarabia copywriter? To pytanie, które najczęściej zadają sobie zarówno osoby będące na początku swojej kariery związanej z tworzeniem treści, jak i zleceniodawcy, którzy chcą zlecić ich napisanie. W podcaście od Fox Strategy dowiecie się, od czego zależą stawki za pisanie oraz jak wyceniać swoje prace, tak by ich cena nie zniechęciła potencjalnych klientów.
O co pytać, żeby uzyskać wartościowe rekomendacje? Dlaczego większość poleceń uzyskanych w social mediach jest nietrafiona? Gdzie w takim razie zapytać np. o dobry hosting i jak znaleźć społeczność, która faktycznie będzie pomocna w podjęciu decyzji?
Na te pytania odpowie Wam Marek Jankowski.
Tym razem Greg Albrecht omawia ważny temat, dotykający stagnacji w biznesie. Uświadamia o tym, że firmy czasem zapominają o pracy nad “mięśniem poszukiwań i rozwoju”, który odpowiedzialny jest za zidentyfikowanie potrzeby klienta, zamienienie jej w rozwiązanie i skuteczne dotarcie do klienta z danym produktem. Sprawdźcie, co Albrecht radzi na to, aby firma nieustannie się rozwijała.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.Więcej informacji znajdziesz tutaj tutaj.