Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
Jak zaplanować i nagrać wideo promocyjne?
Skuteczny marketing | Wojciech Bizub
Nakręcenie filmu promocyjnego dla danej marki, wydarzenia, produktu czy usługi to niemałe przedsięwzięcie. Aby Wam to ułatwić, Wojciech Bizub przygotował checklistę, za pomocą której przekazuje najważniejsze informacje o tym, na co powinniście zwrócić uwagę w przygotowaniach do realizacji wideo i jak zachowywać się już w trakcie nagrań. Oprócz tego dowiecie się, jakie treści skutecznie przykuwają uwagę odbiorcy.
Co to tak naprawdę jest content marketing i jak robić to dobrze? Gość specjalny - Igor Bielobradek
Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki
Łukasz Kosuniak w rozmowie z Igorem Bielobradkiem poruszają temat wykorzystywania treści do pozyskiwania i utrzymania klientów biznesowych. Z podcastu dowiecie się m.in., czy content marketing to rozwiązanie dla każdej firmy oraz jak Deloitte, w którym pracuje Igor, stosuje content marketing w praktyce.
Stawki w świecie copywritingu – skąd te różnice i o co z nimi chodzi?
Dziennik Budowy Firmy
Ile zarabia copywriter? To pytanie, które najczęściej zadają sobie zarówno osoby będące na początku swojej kariery związanej z tworzeniem treści, jak i zleceniodawcy, którzy chcą zlecić ich napisanie. W podcaście od Fox Strategy dowiecie się, od czego zależą stawki za pisanie oraz jak wyceniać swoje prace, tak by ich cena nie zniechęciła potencjalnych klientów.
Dlaczego pytanie: „co polecacie?” nie ma sensu i czym je zastąpić, szukając idealnego produktu dla siebie?
Mała Wielka Firma
O co pytać, żeby uzyskać wartościowe rekomendacje? Dlaczego większość poleceń uzyskanych w social mediach jest nietrafiona? Gdzie w takim razie zapytać np. o dobry hosting i jak znaleźć społeczność, która faktycznie będzie pomocna w podjęciu decyzji?
Na te pytania odpowie Wam Marek Jankowski.
Kiedy wprowadzać nowości do oferty?
Greg Albrecht Podcast
Tym razem Greg Albrecht omawia ważny temat, dotykający stagnacji w biznesie. Uświadamia o tym, że firmy czasem zapominają o pracy nad “mięśniem poszukiwań i rozwoju”, który odpowiedzialny jest za zidentyfikowanie potrzeby klienta, zamienienie jej w rozwiązanie i skuteczne dotarcie do klienta z danym produktem. Sprawdźcie, co Albrecht radzi na to, aby firma nieustannie się rozwijała.