Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
3 powody, dlaczego tracisz pieniądze, nie wydając na reklamę
Dochodowa firma
Kreatywne treści wymagają sporo czasu na ich przygotowanie, jednak nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty w postaci leadów. Basia Piasek w najnowszym odcinku podcastu Dochodowa Firma wytłumaczy Wam, dlaczego np. Facebook ucina zasięgi organiczne Waszym postom i podpowie, co powinniście zrobić, żeby Wasz content zaczął zarabiać.
Reklamy w B2B - Facebook, Google czy LinkedIn? (Gość: Karol Kieżel)
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Który kanał w mediach społecznościowych będzie najbardziej odpowiedni dla sprzedaży B2B? Czy na Facebooku warto szukać swojego targetu, skoro platforma jest przepełniona treściami o charakterze rozrywkowym? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w podcaście Szymona Negacza.
10 check-pointów Skutecznego Biznesu Online
Marketing MasterClass
Jak prowadzić swój biznes w przestrzeni online? Sprawdźcie 10 porad od podcastu Marketing MasterClass, dzięki którym zarządzanie firmą będzie łatwiejsze, a Wasze przedsiębiorstwo będzie generowało więcej dochodów.
Do kogo należy firma po rozwodzie? - pytania przedsiębiorców | Mateusz Tuński - mateusztunski.pl
Przygody Przedsiębiorców
Drugi odcinek z serii eksperckiej z mecenasem Mateuszem Tuńskim, w którym prawnik odpowiada na różne pytania przedsiębiorców. Tym razem są to popularne mity, które krążą m.in. wokół rozdzielności majątkowej. Z podcastu dowiecie się m.in. komu należą się prawa do firmy po rozwodzie.
Dlaczego Twój content nie działa?
Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki
Problem ze skutecznością treści w marketingu i sprzedaży B2B dotyka wielu przedsiębiorców. Wpływa na to dużo oczywistych błędów, które wciąż większość popełnia, jak na przykład jednorazowa promocja treści. Jak unikać takich pomyłek w swojej strategii contentowej? Przekonajcie się wysłuchując podcastu Łukasza Kosuniaka.