Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
Nie bój się komunikować porażek w biznesie
Miejsce na Twoją Reklamę
Nowy podcast Damiana Jemioło pod patronatem Marketing i Biznes rozpoczyna się od rozmowy prowadzącego z Anną Wawszkiewicz. W odcinku usłyszycie o sposobach budowania wizerunku marki, metodach tworzenia case study, a także o kryzysach wizerunkowych i o tym, jak przekuwać błędy i kryzysy na swoją korzyść.
Współpraca z agencją- kiedy warto, a kiedy lepiej budować własny zespół
Tomek o marketingu - ToM
O tym, jak agencja reklamowa, może szybko uskutecznić działania marketingowe opowiada Tomasz Więch z agencji KAMAN. W tym odcinku dowiecie się, w czym dokładnie agencja reklamowa pomaga firmom. Usłyszycie również, ile pieniędzy można zaoszczędzić, dzięki powierzeniu działań reklamowych specjalistom.
Kilka prostych rad dla biznesu w temacie social media
Dziennik Budowy Firmy
W najnowszym odcinku od FoxStrategy przekonacie się, o tym jak duży wpływ mają social media na decyzje zakupowe klientów. Jak wygląda psychologia reklam w mediach społecznościowych i jak małe przedsiębiorstwa mogą na tym skorzystać dowiecie się wysłuchując tego podcastu.
Edward Ruszczyc – Displate: wzrost z 20 do 100 milionów USD przychodu w 3 lata
Greg Albrecht Podcast
Displate, to największy globalny biznes D2C (direct to consumer) budowany i zarządzany z Polski. Posłuchajcie, jak firma urosła pięciokrotnie w ciągu 3 lat.
Jak odpowiadać na wiadomości od klientów, którzy próbują tobą manipulować
Mała Wielka Firma
Zdarza Ci się dostawać niezbyt przychylne maile od Twoich klientów? Jak ustrzec się przed manipulacją z ich strony i wytłumaczyć racjonalnie swoje stanowisko? Koniecznie posłuchaj Marka Jankowskiego, a dowiesz się, jak on zachowuje się w konkretnych przypadkach.