Przegląd podcastów. Prasówka [12 – 18 marca]

Przegląd podcastów. Prasówka [12 – 18 marca]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

Nie bój się komunikować porażek w biznesie

Miejsce na Twoją Reklamę

Nowy podcast Damiana Jemioło pod patronatem Marketing i Biznes rozpoczyna się od rozmowy prowadzącego z Anną Wawszkiewicz. W odcinku usłyszycie o sposobach budowania wizerunku marki, metodach tworzenia case study, a także o kryzysach wizerunkowych i o tym, jak przekuwać błędy i kryzysy na swoją korzyść.

Współpraca z agencją- kiedy warto, a kiedy lepiej budować własny zespół

Tomek o marketingu - ToM

O tym, jak agencja reklamowa, może szybko uskutecznić działania marketingowe opowiada Tomasz Więch z agencji KAMAN. W tym odcinku dowiecie się, w czym dokładnie agencja reklamowa pomaga firmom. Usłyszycie również, ile pieniędzy można zaoszczędzić, dzięki powierzeniu działań reklamowych specjalistom.

Kilka prostych rad dla biznesu w temacie social media

Dziennik Budowy Firmy

W najnowszym odcinku od FoxStrategy przekonacie się, o tym jak duży wpływ mają social media na decyzje zakupowe klientów. Jak wygląda psychologia reklam w mediach społecznościowych i jak małe przedsiębiorstwa mogą na tym skorzystać dowiecie się wysłuchując tego podcastu.

Edward Ruszczyc – Displate: wzrost z 20 do 100 milionów USD przychodu w 3 lata

Greg Albrecht Podcast

Displate, to największy globalny biznes D2C (direct to consumer) budowany i zarządzany z Polski. Posłuchajcie, jak firma urosła pięciokrotnie w ciągu 3 lat. 

Jak odpowiadać na wiadomości od klientów, którzy próbują tobą manipulować

Mała Wielka Firma

Zdarza Ci się dostawać niezbyt przychylne maile od Twoich klientów? Jak ustrzec się przed manipulacją z ich strony i wytłumaczyć racjonalnie swoje stanowisko? Koniecznie posłuchaj Marka Jankowskiego, a dowiesz się, jak on zachowuje się w konkretnych przypadkach.

Spis treści:

Może Ci się spodobać także: