Przegląd podcastów. Prasówka [11-18 lutego]

Przegląd podcastów. Prasówka [11-18 lutego]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

Martyna Konowrocka – Mart’s Bags: produkuje milion personalizowanych toreb bawełnianych rocznie

Greg Albrecht Podcast

Mart’s Bags to polski producent toreb bawełnianych, który wiedzie prym w Europie. Właścicielka marki, Martyna Konowrocka, opowiada jak zaczynając od zera osiągnęła wynik 1 000 000 sprzedanych toreb rocznie. Koniecznie wysłuchaj jej rozmowy z Albrechtem.

Jak pokonać lęk przed autopromocją i sprzedawać, nie wychodząc na cwaniaka

Mała Wielka Firma

Jeżeli jesteś ekspertem, dzielisz się wiedzą za darmo ale brak Ci odwagi aby stworzyć np. płatny e-book, ten odcinek jest dla Ciebie. Marek Jankowski wytłumaczy Ci, że lęk przed tym, że zbytnia pewność siebie odstraszy Twoich klientów jest zupełnie niepotrzebny.  Dowiesz się również, jak powinieneś promować swoją markę w skuteczny i nienachalny sposób.

Dlaczego przepalasz czas, budując markę osobistą? Poznaj 4 największe błędy

Dochodowa Firma

Budowanie marki osobistej w oparciu o postowanie w social mediach nie zawsze przynosi zamierzone efekty, nieważne ile czasu i kreatywności byśmy w to włożyli. Dlaczego tak się dzieje i jak poprawić m.in. zasięg wpisów na platformach społecznościowych, dowiesz się od Basi Piasek.

Jak klienci w Polsce korzystają z internetu? Wnioski dla biznesu z najnowszych raportów

Tomek o marketingu - ToM

Ilu Polaków korzysta z internetu w 2021 roku? Ilu użytkowników jest aktywnych w social media? Ile % z nich to konsumenci? Co te dane oznaczają dla Twojej firmy? Sprawdź u Tomka, a przekonasz się, jak skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu online aby dotrzeć do potencjalnych klientów. 

Co zrobić kiedy klient zapada się pod ziemię?

Fajnie na swoim

Znasz to uczucie, kiedy Twój klient nagle urywa kontakt? Co zrobić w takiej sytuacji? Czy podejmować jakieś kroki, czy odpuścić? W podcaście Fajnie na Swoim posłuchasz o tym,  jak postępować z niezdecydowanymi klientami.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.