Przegląd podcastów. Prasówka [01 – 07 stycznia]

Przegląd podcastów. Prasówka [01 – 07 stycznia]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

Pierwsze kroki z Google Ads cz.2. Planer słów kluczowych i estymacja budżetu

Dziennik Budowy Firmy

Damian Kołodziej, z podcastu od Fox Strategy, przybliży Wam funkcjonalności planera słów kluczowych, dowiecie się wartościowych informacji m.in. na temat estymowania kosztów reklamowych Google Ads, trudności występujących podczas estymowania oraz poznacie najważniejsze funkcje KeyWord Plannera. Gorąco zapraszamy Was do wysłuchania tego odcinka!

Strategia sprzedaży - Co to takiego? (Bonus - 7 strategicznych bzdur)

Nowoczesna Sprzedaż i Marketing

Najnowszy odcinek podcastu NSM skierowany jest przede wszystkim do osób zarządzających działami sprzedaży. Z odcinka dowiecie się, co powinno składać się na strategię efektywnej sprzedaży oraz poznacie typowe działania, które okazują się być zupełnie nieskuteczne.

Borys Musielak - inspirujący ludzie dają mi energię do działania - SMOK Ventures

Zaprojektuj Swoje Życie

Droga Borysa Musielaka od programisty-startupowca do zarządzającego funduszem SMOK Ventures. Czy istnieje cena sukcesu, którą trzeba zapłacić? Z tego odcinka dowiecie się, jak gość podcastu Zaprojektuj Swoje Życie, budował swoją karierę, jak radził sobie z codziennymi wyzwaniami i jak determinacja w drodze do celu pomogła mu osiągnąć sukces.

Sławomir Mentzen współpracuje z Frizem i największymi polskimi YouTuberami

Podcast Jakuba Chmielniaka

Jakub Chmielniak zaprosił do rozmowy Sławomira Mentzena – właściciela kancelarii podatkowej, który jest znany w internecie jako publicysta, który upodobał sobie krótkie formy wypowiedzi, publikujący memy polityczne i ekonomiczne cieszące się dużą popularnością w mediach społecznościowych. Co ciekawe, jego kancelaria obsługuje nie tylko zwykłych przedsiębiorców ale i sławnych YouTuberów… Zapraszamy do wysłuchania tej jakże ciekawej rozmowy!

Jak monetyzować kanał na YouTube – gość Jarek Ostaszewski

Marketing MasterClass

Jaka jest perspektywa zarabiania na YouTube? Czy w dobie, kiedy zawód YouTuber jest tak popularny, jest jeszcze szansa, aby zaistnieć na tym rynku? W jaki sposób prowadzić swój kanał, aby był atrakcyjny dla reklamodawców? Tego wszystkiego dowiecie się od Jarka Ostaszewskiego, współtwórcy projektu Dom i Drewno, który w swoich działaniach na YouTube  stawia na wartościowy i merytoryczny content.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.