Przegląd podcastów #6

Przegląd podcastów #6

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

Jak przekonania ograniczają Twoje wyniki?

Greg Albrecht Podcast

Samospełniająca się przepowiednia, czyli wpływ naszych przekonań na to, jak nasz mózg odbiera rzeczywistość. Refleksyjny podcast Grega Albrechta na temat tego, jak pozytywne lub negatywne myślenie, wpływa na nasze poczynania, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Dlaczego należy być optymistą? Posłuchajcie aby się tego przekonać.

Jak w sposób automatyczny odzyskać większość klientów, którzy nie kupili od razu?

Dochodowa Firma

Ile razy klient porzucił koszyk, na końcowym etapie transakcji, albo nagła zmiana sytuacji finansowej nie pozwoliła mu na zakup Waszej oferty? Basia Piasek z Dochodowej Firmy, ma kilka rozwiązań, jak sprawić by klient do Was wrócił i finalnie dokonał zakupu.

Czy warto się bić z dużymi markami w Internecie?

O reklamie w Internecie

Czy mały sklep ma szansę na lepszą pozycję w wyszukiwarce niż duża firma? Sprawdźcie co macie w ofercie, do kogo ją kierujecie, a dzięki temu dobrze dobierzecie słowa kluczowe związane z waszą marką, które będą miały realną szansę na doprowadzenie do Waszej strony. Posłuchajcie koniecznie całego podcastu na temat SEO.

Mała firma vs. koronawirus cz. 2 - Pytania i odpowiedzi

Dziennik Budowy Firmy

Jak radzą sobie firmy w dobie pandemii? Czy przedsiębiorcy wycofali się z działań marketingowych przez koronawirusa? Czy aby zaradzić kryzysowi w firmie, konieczna jest redukcja etatów? Tego dowiecie się w najnowszym Q&A w podcaście od Fox Strategy.

Weronika Karpińska - rola UX w marketingu

Marketing Manager 2.0

Kacper Skoczylas zaprosił do rozmowy Weronikę Karpińską, która jest UX designerem. W rozmowie poruszają temat roli UX designu w marketingu. Chcecie wiedzieć, czy użytkownik nabędzie produkt, dzięki temu że przycisk rozpoczynający transakcję, będzie umieszczony w odpowiednim miejscu? Przekonajcie się sami!

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.