Przegląd podcastów #12

Przegląd podcastów #12

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

Zarządzanie zdalnym zespołem sprzedażowym

Nowoczesna Sprzedaż i Marketing

Sytuacja pandemiczna wymusiła na wielu przedsiębiorstwach, przejście z pracy biurowej na pracę zdalną. Okazuje się, że nie wszystkim taki tryb pracy odpowiada, a to z kolei przekłada się na gorsze wyniki. Szymon Negacz podpowiada, jak zarządzać zdalnym zespołem, aby przynosił oczekiwane efekty sprzedażowe. Posłuchajcie!

Czy Google Analytics 4 to narzędzie, które pomaga czytać w myślach klientów? – Maciej Lewiński

Mała Wielka Firma

Google Analytics 4 to najnowsza wersja narzędzia do analizy statystyk serwisów WWW. Została stworzona m.in. po to, aby analiza informacji pozyskiwanych przez to narzędzie, była przejrzysta dla każdego. Maciej Lewiński opowiada o nowych funkcjonalnościach Analyticsa oraz o tym, czego użytkownicy narzędzia, mogą spodziewać się w 2021 roku.

W jakie kompetencje handlowców B2B warto inwestować w 2021 roku?

Business Marketer - marketing B2B od teorii do praktyki

Zdaniem Łukasza Kosuniaka, kluczowym warunkiem do wykorzystania w większym stopniu potencjału marketingowego firmy, jest integracja działów marketingu i sprzedaży. Pandemia pokazała, że klasyczne techniki wykorzystywane przez handlowców już nie wystarczają, dlatego trzeba poszukać kompetencji, które pozwolą na zwiększenie wyników sprzedażowych. Posłuchajcie podcastu, żeby dowiedzieć się, na jakie umiejętności handlowców B2B warto postawić w nadchodzącym roku.

Od pomysłu do kilkudziesięciu milionów, szkoła IT, bootcamp, jakościowe podejście do biznesu, Marcin Tchórzewski, founder i CEO Coders

Biznes w IT

Jak wyszkolić programistę wykorzystując do tego strategię, przez którą przechodzi każdy żołnierz? O stworzeniu edukacji praktycznej dla programistów, przekształceniu tego w bootcamp oraz o aspektach, które pomogły Marcinowi Tchórzewskiemu rozwinąć swój biznes usłyszycie w najnowszym odcinku podcastu Biznes w IT.

Jak dobierać kanały contentowe?

Konkretnie o marketingu

Przy dobieraniu kanału kontentowego musimy sprawdzić przede wszystkim, czy znajdziemy w nim naszą grupę docelową. Artur Jabłoński omawia, czym różnią sie od siebie kanały w mediach społecznościowych, ile czasu użytkownicy na nich spędzają i jakie są szanse na to, aby nasza treść trafiła do pożądanych odbiorców. Koniecznie zapoznajcie się z tym materiałem.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.