Przegląd podcastów #1

Przegląd podcastów #1

Czy lepiej inwestować w PR czy marketing?

Tomasz Owsik-Kozłowski

marketing manager

Rozwój technologii wprowadził wiele zmian do życia codziennego, a jak zmieniał pracę w branży digital? Czy można nauczyć się dobrze pisać i na co zwracać uwagę? Jakie są różnice między marketingiem, a PR i w co lepiej zainwestować? Tego i wiele więcej dowiecie się z rozmowy Kacpra Skoczylas ze specjalistą ds. PR w home.pl – Tomaszem Owsik – Kozłowskim.

Masz firmę? Dowiedz się, jak ją zareklamować w Internecie

O reklamie w Internecie

dl akog za ile i po co

Firm reklamujących się w Internecie przybywa z dnia na dzień, ale czy dla każdej branży dowolna forma promocji będzie odpowiednia? O tym, co zrobić, aby nasza firma stała się rozpoznawalna i docierała do jak największej liczby potencjalnych klientów opowiedział Piotr Polok w rozmowie z Natalią Siuta.

5 elementów, na których opieramy sprzedaż w Fox Strategy

Dziennik Budowy Firmy

foxstrategy

Trudna, skomplikowana, pełna wyzwań – w taki sposób bardzo często jest określana sprzedaż usług. Natomiast może być także pełna sukcesów, satysfakcjonująca i przebiegająca w sposób naturalny. O tym, jak wygląda sprzedaż bez działu sprzedaży opowiedziała Kasia Baranowska na przykładzie Fox Strategy.

Zakaz konkurencji

Podcast Prawo dla Biznesu

prawo dla biznesu

Kiedy warto zabezpieczyć swoją firmę przed współpracownikami, którzy mogą stać się Twoją konkurencją? W jakim momencie może wystąpić obowiązek zapłaty związany z zakazem konkurencji? Jeśli szukasz informacji związanych z umową o zakazie konkurencji i wszelkimi aspektami z nią związanymi koniecznie wysłuchaj odcinka podcastu Piotra Kantorowskiego.

Od emisji głosu do internetowych serwisów informacyjnych

Meetup Biznes Hub

podcast-meetup-biznes-hub-pawel-kosmala-w-rozmowie-z-tomaszem-pawezka

Odpowiednia emisja głosu, dykcja, mowa ciała i postawa – to jedne z wielu czynników mających wpływ na wysokiej jakości wystąpienia publiczne. Jak wyglądają ćwiczenia na dykcję i emisję głosu oraz na co zwracać uwagę, by nie popełniać błędów podczas wygłaszania mowy? Jakie są różnice między tworzeniem treści do gazet, a do portali informacyjnych w Internecie oraz na co powinien zwracać uwagę dziennikarz? Opowiedział Tomasz Pawęzka w rozmowie z Pawłem Kosmalą z Kuźni e-biznesu.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.