Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Jak otworzyć i prowadzić firmę w Anglii, czyli wszystko co musisz wiedzieć o własnej działalności w Wielkiej Brytanii
Marketing i Biznes
Wysokie podatki w Polsce zachęciły niejednego polskiego przedsiębiorcę do zarejestrowania swojej działalności na Wyspach Brytyjskich. Jak rzeczywiście wygląda sytuacja właścicieli firm w UK? Przeczytajcie artykuł, aby się tego dowiedzieć!
Gdzie linkować stronę?
Verseo
Jak wyglądało linkowanie w pierwszej dekadzie XXI wieku, a jak przedstawia się teraz? Jak „era Pingwina” wpłynęła na zasięgi stron? Jak poprawnie budować linki i jak znaleźć najlepsze miejsce dla nich, przeczytacie na blogu Verseo.
Comparison of data-driven attribution models in GMP
Bluerank
W najnowszym artykule na BlueRank przeczytacie, czym różnią się produkty od Google Marketing Platform. Poznacie różnice między modelami używanymi w Google Analytics, Campaign Manager, Search Ads i Google Ads.
5 wskazówek, jak poprawić jakość danych w analityce internetowej
Sprawny Marketing
Z artykułu dowiecie się m.in., co należy zmienić w ustawieniach i jak poprawnie skonfigurować narzędzia do zbierania danych z których korzystacie, aby jakość pozyskiwanych informacji znacznie wzrosła.
Kto rządzi internetem?
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński w swoim artykule omawia ważny problem, dotyczący uzależnienia społeczeństwa od internetu. Czy wkrótce brak dostępu do internetu będzie bardziej dotkliwy niż np. tymczasowy brak wody? Jak będzie wyglądało nasze jutro w świecie digitalu? Sprawdźcie, co autor artykułu ma Wam do przekazania.
Innowacja zakłócająca i innowacja radykalna - gdzie tkwi różnica?
Questus
Terminy „innowacja zakłócająca” i „innowacja radykalna”, mogą Wam nic nie mówić, ale Netflix już tak, prawda? Jak wynika z artykułu, przykładem innowacji zakłócającej jest właśnie popularna platforma oferująca nam dostęp do seriali i filmów. Czym są owe innowacje i jakie różnice między nimi występują?