Przegląd blogów. Prasówka [24 lutego – 02 marca]

Przegląd blogów. Prasówka [24 lutego – 02 marca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Reklama sklepu narciarskiego

Verseo

Jak wypromować sklep narciarski w Internecie? Verseo podpowie Wam, jak wypozycjonować go w wyszukiwarce, aby trafiało do niego jeszcze więcej klientów. Dowiecie się, co obejmują działania związane z pozycjonowaniem i jak je zaplanować, a także, na co zwrócić uwagę, robiąc reklamę w Google Ads.

Paulina i Wojtek podpowiadają: Jak stworzyć post karuzelowy na Facebooku?

InMarketing

Jeśli nie macie pomysłu na ciekawą reklamę na Facebooku, powinny zainteresować Was posty karuzelowe. Czym są i jak je zrobić samemu, dowiecie się na blogu InMarketing.  

Marek Zmysłowski: Afryka to ciekawy kierunek inwestycyjny dla odważnych przedsiębiorców. Ryzyko może się opłacić

Marketing i Biznes

Budowanie firmy w Afryce dla Polaka może wydawać się abstrakcją. A jednak, Markowi Zmysłowskiemu się to udało i to z niemałym sukcesem. Na Marketing i Biznes dzieli się tym, jak zrobił to w 17 państwach Czarnego Lądu. O tym, jak pracuje się z Afrykańczykami i komu łatwiej sprzedać nowy produkt w Afryce – Polakowi czy Nigeryjczykowi przeczytacie w ich najnowszym artykule.

Czy wyszukiwanie, to po prostu konwersacja?

Nowy Marketing

Czy wyszukiwarka wewnętrzna może pełnić rolę inteligentnego systemu rozumienia potrzeb klienta? Jak klienci poszukują produktów, co wpisują w wyszukiwarki i czy te wyszukiwania można w jakiś sposób rozróżnić? Nowy Marketing opublikował ciekawy artykuł o tym, czym różni się wyszukiwanie produktów od zwykłej konwersacji.

5 elementów UX, które wpłyną na SEO Twojego sklepu internetowego

Promotraffic

Czy user experience może wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwaniach Google? Okazuje się, że tak. Jak przeprowadzić audyt pod kątem UX i co należy wziąć pod uwagę przy optymalizowaniu strony www, dowiecie się na blogu Promotraffic.

Jak określić cel w kampanii reklamowej? 5 kluczowych elementów

Mały Marketing

Określenie, jakich rezultatów oczekujemy przy współpracy z daną agencją marketingową, jest niezwykle ważne, by móc ocenić ich działania reklamowe. Jak podaje Mały Marketing, cele kampanii powinny spełniać pięć istotnych wymagań. Jakich? Przeczytajcie na ich blogu. 

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.