Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Reklama sklepu narciarskiego
Verseo
Jak wypromować sklep narciarski w Internecie? Verseo podpowie Wam, jak wypozycjonować go w wyszukiwarce, aby trafiało do niego jeszcze więcej klientów. Dowiecie się, co obejmują działania związane z pozycjonowaniem i jak je zaplanować, a także, na co zwrócić uwagę, robiąc reklamę w Google Ads.
Paulina i Wojtek podpowiadają: Jak stworzyć post karuzelowy na Facebooku?
InMarketing
Jeśli nie macie pomysłu na ciekawą reklamę na Facebooku, powinny zainteresować Was posty karuzelowe. Czym są i jak je zrobić samemu, dowiecie się na blogu InMarketing.
Marek Zmysłowski: Afryka to ciekawy kierunek inwestycyjny dla odważnych przedsiębiorców. Ryzyko może się opłacić
Marketing i Biznes
Budowanie firmy w Afryce dla Polaka może wydawać się abstrakcją. A jednak, Markowi Zmysłowskiemu się to udało i to z niemałym sukcesem. Na Marketing i Biznes dzieli się tym, jak zrobił to w 17 państwach Czarnego Lądu. O tym, jak pracuje się z Afrykańczykami i komu łatwiej sprzedać nowy produkt w Afryce – Polakowi czy Nigeryjczykowi przeczytacie w ich najnowszym artykule.
Czy wyszukiwanie, to po prostu konwersacja?
Nowy Marketing
Czy wyszukiwarka wewnętrzna może pełnić rolę inteligentnego systemu rozumienia potrzeb klienta? Jak klienci poszukują produktów, co wpisują w wyszukiwarki i czy te wyszukiwania można w jakiś sposób rozróżnić? Nowy Marketing opublikował ciekawy artykuł o tym, czym różni się wyszukiwanie produktów od zwykłej konwersacji.
5 elementów UX, które wpłyną na SEO Twojego sklepu internetowego
Promotraffic
Czy user experience może wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwaniach Google? Okazuje się, że tak. Jak przeprowadzić audyt pod kątem UX i co należy wziąć pod uwagę przy optymalizowaniu strony www, dowiecie się na blogu Promotraffic.
Jak określić cel w kampanii reklamowej? 5 kluczowych elementów
Mały Marketing
Określenie, jakich rezultatów oczekujemy przy współpracy z daną agencją marketingową, jest niezwykle ważne, by móc ocenić ich działania reklamowe. Jak podaje Mały Marketing, cele kampanii powinny spełniać pięć istotnych wymagań. Jakich? Przeczytajcie na ich blogu.