Przegląd blogów. Prasówka [31 marca – 06 kwietnia]

Przegląd blogów. Prasówka [31 marca – 06 kwietnia]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy. Na czym polega jego skuteczność?

Octamedia

Marketing efektywnościowy powoli staje się nieodłącznym elementem działań reklamowych w internecie. Nic dziwnego – jego zalety, takie jak mierzalność, czy możliwość maksymalizacji zysków, którą stwarza, są bardzo liczne. Jak wykorzystać w pełni potencjał performance marketingu, dowiecie się na blogu Octamedia. 

Narzędzia social media do planowania

Verseo

Zarządzanie profilem marki w obrębie kilku platform jednocześnie, w tym samym czasie – to nie lada wyzwanie. Na szczęście z pomocą przychodzą narzędzia, które oferują integrację z różnymi  sieciami społecznościowymi. Sprawdźcie, które warto wybrać. 

Nurturing w e-commerce, czyli jak zadbać o wygenerowany ruch na stronie sklepu?

Nowy Marketing

Jak zadbać o klientów którzy są na stronie, ale nie konwertują? Z pomocą przychodzi nurting czyli działania marketingowe, które mają uświadomić konsumentowi potrzebę zakupu. Jak tego dokonać? Przeczytacie o tym więcej na blogu Nowy Marketing. 

Jak poprawić koncentrację i pobudzić kreatywność? Kilka prostych (i skutecznych) sposobów

Marketing i Biznes

Czy zwykłe ćwiczenia oddechowe mogą pobudzić kreatywność, a wyłączenie telefonu pozwoli na zwiększenie wydajności podczas home office? TAK! Na Marketing i Biznes przeczytacie artykuł, z którego dowiecie się więcej tego typu sztuczek polepszających komfort pracy. 

Prima aprilis – zestawienie 20 najciekawszych kreacji

Sprawny Marketing

Prima aprilis już za nami. 1 kwietnia to dzień, w którym wszyscy mogą puścić wodze swojej kreatywności i fantazji bez większych konsekwencji. Zobaczcie, co wymyśliły marki, aby zrobić prima aprilisowego psikusa swoim klientom. 

Experiential marketing, czyli jak ważne są doświadczenia konsumenta

Ideo Force

Dzisiejsza reklama musi zaskakiwać, przykuwać uwagę odbiorcy tak, aby została w jego pamięci na długo. M.in. na tym polega experiential marketing, o którym rozpisuje się Ideo Force. Sprawdźcie jakie typy reklam bazują na emocjach i które marki z powodzeniem wykorzystują je w swoich strategiach.  

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.