Przegląd blogów. Prasówka [22-29 grudnia]

Przegląd blogów. Prasówka [22-29 grudnia]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Pozycjonowanie stron a JavaScript

Verseo

JavaScript to jeden z najpopularniejszych języków programowania w ostatnich latach. Aby pozycjonowanie stron JavaScript było efektywne, trzeba zwrócić uwagę na kilka czynników, które zostały omówione w artykule. Sprawdźcie je.

Umiejscowienia reklam na Facebooku – które wybrać?

InMarketing

Wojciech Stola uważa, że nie ma jednego przepisu na sukces w wyborze umiejscowień. Internet daje wiele możliwości do reklamy usług, produktów, czy bezpośrednio danej marki. Na jakiej podstawie dokonać wyboru umiejscowień, tak, aby kampania przyniosła oczekiwane rezultaty? Przeczytajcie artykuł od InMarketing aby się tego dowiedzieć!

Podsumowanie i trendy w reklamie internetowej 2020/2021. Komentarz eksperta Bluerank

Bluerank

Jakie wyzwania stoją przed reklamą digitalową w 2021 roku? Jak debiut Amazona na polskim rynku wpłynie na branżę e-commerce? Na ten temat w najnowszym wpisie blogowym od Bluerank, wypowiedziała się Aneta Mondry-Gałecka, Dyrektor ds. technologii marketingowych w Bluerank oraz Full Stack Experts.

Eksperci PromoTraffic podsumowują 2020 rok i wskazują nadchodzące trendy: Social Media

PromoTraffic

Z artykułu dowiecie m.in. które platformy social media odniosły sukces w mijającym roku, a które poniosły prawdziwą porażkę. Przeczytacie także o nadchodzących trendach dotyczących Facebooka, TikToka, oraz o tym, czy chatboty mogą zawładnąć Internetem w 2021 roku.

Czy antywirus na Maca jest niezbędny?

Marketing i Biznes

Wizja ataku hakerskiego spędza Wam sen z powiek? Przeczytajcie najnowszy artykuł od Marketing i Biznes, aby dowiedzieć się, co zrobić, aby uchronić swój komputer przed złośliwym oprogramowaniem.

Ten rok stanowił i w dalszym ciągu stanowi dla nas test społecznej odpowiedzialności organizacji. Lidl podsumowuje 2020 rok

Nowy Marketing

Przed jakimi wyzwaniami marketingowymi musiał stanąć polski oddział giganta sieci spożywczych? Które działania były najtrudniejsze, a które najciekawsze? W artykule opisano również kanały, które wykorzystywał Lidl do komunikacji ze swoimi klientami, oraz plany marki na 2021 rok. Koniecznie zapoznajcie się z jego treścią!

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.