Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Jak utworzyć Menadżera Reklamy na Facebooku i go poprawnie skonfigurować?
Mały Marketing
Menedżer Reklamy umożliwia tworzenie reklam na Facebooku i zarządzanie nimi. Mały Marketing podpowiada, jak utworzyć i skonfigurować swoje konto w tym narzędziu.
Trzy aksjomaty strategii marki
Jacek Kotarbiński
Jacek Kotarbiński przedstawia 3 prawdy główne związane ze strategią marki. Jak ją poprawnie zaplanować, by przyniosła oczekiwane efekty? Zdaniem Jacka Kotarbińskiego, najpierw trzeba postawić diagnozę…
Moduł „Wysyłka na sobotę” – jak działa?
Convertis
Wysyłka na sobotę to opcja, którą coraz częściej preferują klienci. Jak podaje Convertis, takie rozwiązanie zostało wdrożone dla PrestaShop 1.6 i dostępne jest również w wersji 1.7. Jak wygląda konfiguracja tego modułu, przekonacie się czytając najnowszy wpis na blogu Grzegorza Frątczaka.
Ile tracisz, budując content marketing w subdomenie?
Marketing dla Ludzi
Budowanie zasięgów w subdomenach okazuje się być daremną pracą. Dlaczego tak się dzieje i czy przeniesienie sekcji blogowej do subkatalogu poprawi zasięgi naszego contentu? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na blogu 4People.
Kanibalizacja słów kluczowych a pozycjonowanie
Agencja Interaktywna KS
Kanibalizacja słów kluczowych odgrywa duże znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie strony. Okazuje się jednak, że nie zawsze jest zjawiskiem negatywnym. Z artykułu Daniela Jędrysika dowiecie się, jak sprawdzić, czy kanibalizacja ma zły wpływ na działania SEO i co w takim przypadku powinniście zrobić aby się jej pozbyć.
Twoja kariera w marketingu B2B
Rocket Space
Specjalista ds. marketingu B2B na polskim rynku jest “rzadkim okazem”. Pomimo, że liczba marketerów B2B stale rośnie, to i tak w porównaniu do specjalistów od marketingu konsumenckiego jest ich wciąż mało. Jakie są różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C i jakie szanse daje polski rynek pracy na samorealizację w tych dziedzinach? Przeczytajcie na blogu Rocket Space.