Przegląd blogów. Prasówka [17 – 23 marca]

Przegląd blogów. Prasówka [17 – 23 marca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Transmisja na żywo na Facebooku - czyli jak wysokie zasięgi zwiększają sprzedaż e-commerce

Promotraffic

Sprzedaż Live – ta machina ruszyła i zdaje się, że nikt jej już nie zatrzyma. Na blogu Promotraffic dowiecie się, jak skutecznie realizować sprzedaż przez stream’a i jakie zyski ona przynosi.

Kulisy pracy marketera #25: Wywiad z Mateuszem Jemiołem

Rocket Space

Mateusz Jemioł to producent filmowy, który od 20 lat zajmuje się nagrywaniem filmów, w tym komercyjnych. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane dla marek: Bosch, Intel, Nordea, GetResponse, Grall czy Dr. Oetker. Sprawdźcie od kuchni, czym zajmuje się wideo marketer.

Wyszukiwarki inne niż Google

Verseo

Wielu marketerów zapomina, że internet nie stoi tylko na Google. Zobaczcie możliwości i narzędzia do reklamy w innych wyszukiwarkach, choć mniej popularnych, lecz także używanych przez duży procent odbiorców.

“Zrobiliśmy aplikację dla seniorów. Po pierwszych testach powiedzieli, że fajne, ale…”. Tak powstawało IHELPYOU

Marketing i Biznes

Jak stworzyć aplikację, z której będą mogli korzystać również nasi dziadkowie? Czy to możliwe? Oczywiście, Jakub Król – współtwórca popularnej aplikacji IHELPYOU, powie Wam na co zwrócić uwagę, przy budowaniu takiego oprogramowania. 

82. Tygodnik SMN: Automatyczne dodawanie napisów na Instagram Stories

Social Media Now

Nowa funkcja przetwarzania mowy na tekst w relacjach na Instagramie jest już w fazie testowej!  Czy będziemy mogli cieszyć się z niej również w Polsce? O tym i innych nowościach w social media przeczytacie na blogu Social Media Now.

Co to jest UX i jak wpływa na użyteczność strony?

InMarketing

“Użytkownik powinien płynąć przez stronę, jak ptak niesiony przez wiatr na niebie” – zgadzacie się z tym? Jeśli tak, to zaglądnijcie do InMarketing, aby dowiedzieć się, co trzeba zrobić, by strona internetowa dostarczała jak najlepszego User Experience. 

[Cz. 1] Jak tworzyć content dla góry lejka sprzedażowego – ToFu

SEMSTORM

Czym chcemy zwabić klienta, który nie ma pojęcia o istnieniu naszego sklepu? SEMSTORM podpowiada rodzaje treści, które klient powinien napotkać powinny się znaleźć na początku swojej ścieżki zakupowej. Sprawdźcie je! 

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.