Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Eksperci PromoTraffic podsumowują 2020 rok i wskazują nadchodzące trendy: PPC
Promotraffic
Jaki był dla digital marketingu rok 2020 i co czeka go w 2021? Na blogu PromoTraffic przeczytacie wywiad, w którym Magdalena Majewska – Head of PPC w PromoTraffic, ocenia narzędzia smart, które pozwoliły usprawnić pracę agencjom reklamowym przy tworzeniu i realizacji kampanii inteligentnych, opowiada o przewadze reklam displayowych i wideo, oraz o trendach, które będą królowały w reklamie internetowej w nadchodzącym roku.
Era post (third party) cookies – Bluepaper Bluerank
Bluerank
Google zapowiada zmiany. Czy era ciasteczek dobiega końca? Jak ta zmiana wpłynie na pracę marketerów? Czy jest się czego obawiać? Sprawdźcie w raporcie od Bluerank.
Odrzucona reklama na Facebooku. Co robić?
InMarketing
Z tego artykułu dowiecie się, czy odrzucenie reklamy na Facebooku to typowy zabieg platformy, oraz co zmienić w takiej reklamie, by Facebook ostatecznie ją zaakceptował.
Data stategies – kilka słów o bazach danych
Convertis
Baza danych to prawdziwy must have każdego e-commerce. Pozwala nie tylko usprawnić proces podejmowania decyzji ale umożliwia również szybkie zwiększenie przychodów. Sprawdźcie u Convertis jakie inne korzyści wynikają z posiadania tego rozwiązania.
Zanim założysz sklep internetowy. Radca prawny radzi, jak uniknąć najczęstszych błędów
Marketing i Biznes
Jakie kwestie związane z prowadzeniem własnego e-sklepu należy sprawdzić i o jakie aspekty prawne należy zadbać przed rozpoczęciem działalności w branży e-commerce, dowiecie się od radcy prawnego – Piotra Kantorowskiego w najnowszym artykule na Marketing i Biznes.
6 nowych narzędzi Instagrama, które rozwiną Twój e-commerce w 2021 roku
Marketing dla Ludzi
Instagram zwiększył potencjał działań social sellingowych. Z artykułu dowiecie się, jak jego nowe funkcjonalności, mogą pomóc Wam w efektywnej sprzedaży za pomocą tej platformy.
Wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem Festiwalu Fantastyki Pyrkon
Verseo
Jakub Orłowski opowiada o tym, jak jego festiwal poradził sobie w czasach pandemii. Festiwal bardzo nietypowy, o tematyce fantastycznej. Dowiecie się również, jak pozyskać partnerów takich jak Red Bull czy Lufthansa.