Przegląd blogów. Prasówka [15-21 grudnia]

Przegląd blogów. Prasówka [15-21 grudnia]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Eksperci PromoTraffic podsumowują 2020 rok i wskazują nadchodzące trendy: PPC

Promotraffic

Jaki był dla digital marketingu  rok 2020 i co czeka go w 2021? Na blogu PromoTraffic przeczytacie wywiad, w którym Magdalena Majewska – Head of PPC w PromoTraffic, ocenia narzędzia smart, które pozwoliły usprawnić pracę agencjom reklamowym przy tworzeniu i realizacji kampanii inteligentnych, opowiada o przewadze reklam displayowych i wideo, oraz o trendach, które będą królowały w reklamie internetowej w nadchodzącym roku.

Era post (third party) cookies – Bluepaper Bluerank

Bluerank

Google zapowiada zmiany. Czy era ciasteczek dobiega końca? Jak ta zmiana wpłynie na pracę marketerów? Czy jest się czego obawiać? Sprawdźcie w raporcie od Bluerank.

Odrzucona reklama na Facebooku. Co robić?

InMarketing

Z tego artykułu dowiecie się, czy odrzucenie reklamy na Facebooku to typowy zabieg platformy, oraz co zmienić w takiej reklamie, by Facebook ostatecznie ją zaakceptował.

Data stategies – kilka słów o bazach danych

Convertis

Baza danych to prawdziwy must have każdego e-commerce. Pozwala nie tylko usprawnić proces podejmowania decyzji ale  umożliwia również szybkie zwiększenie przychodów. Sprawdźcie u Convertis jakie inne korzyści wynikają z posiadania tego rozwiązania.

Zanim założysz sklep internetowy. Radca prawny radzi, jak uniknąć najczęstszych błędów

Marketing i Biznes

Jakie kwestie związane z prowadzeniem własnego e-sklepu należy sprawdzić i o jakie aspekty prawne należy zadbać przed rozpoczęciem działalności w branży e-commerce, dowiecie się od radcy prawnego – Piotra Kantorowskiego w najnowszym artykule na Marketing i Biznes.

6 nowych narzędzi Instagrama, które rozwiną Twój e-commerce w 2021 roku

Marketing dla Ludzi

Instagram zwiększył potencjał działań social sellingowych. Z artykułu dowiecie się, jak jego nowe funkcjonalności, mogą pomóc Wam w efektywnej sprzedaży za pomocą tej platformy. 

Wywiad z Jakubem Orłowskim – Brand Managerem Festiwalu Fantastyki Pyrkon

Verseo

Jakub Orłowski opowiada o tym, jak jego festiwal poradził sobie w czasach pandemii. Festiwal bardzo nietypowy, o tematyce  fantastycznej. Dowiecie się również, jak pozyskać partnerów takich jak Red Bull czy Lufthansa.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.