Przegląd blogów. Prasówka [13 – 19 stycznia]

Przegląd blogów. Prasówka [13 – 19 stycznia]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Niestandardowe grupowanie kanałów w Google Analytics

Promotraffic

Google Analytics organizuje ruch internetowy i przedstawia go za pośrednictwem grupowania kanałów i o tym jest ten artykuł. Zobaczcie jakie typy grupowania kanałów występują w GA i jak je utworzyć.

Strategie rekomendacji dla e-commerce

Nowy Marketing

Dziś wiele e-commerców zastanawia się, w jaki sposób doradzać klientom, aby ci zdecydowali się dokonać zakupu właśnie u nich. W tym artykule dowiecie się cennych informacji o tym, jaką strategię w elektronicznym kontakcie z klientem zastosować.

Jak być liderem-buntownikiem, czyli wyjście poza zasady

Questus

Co robić aby będąc liderem nie stracić motywacji i inspiracji do pracy? Sięgnijcie po odpowiedź na to pytanie na bloga Questus, który sugeruje że dobrym wyjściem z takiej sytuacji, jest pewnego rodzaju bunt.

Podsumowanie i trendy marketingu w wyszukiwarkach 2020/2021. Komentarz ekspertów Bluerank

BlueRank

Jakie wydarzenia zdominowały cyfrowy marketing w roku 2020?  Jakie skutki wywołała pandemia w tym segmencie i co go czeka w obecnym 2021? Tego dowiecie się na blogu od BlueRank.

Wybór odpowiedniego modelu atrybucji, a skuteczna analiza konwersji

Marketing i Biznes

Każdy, kto ma styczność z badaniem konwersji na stronach internetowych, słyszał również o modelach atrybucyjnych. Piotr Litwa udzielił obszernego wywiadu dla portalu Marketing i Biznes, z którego dowiecie się, m.in. jakie modele atrybucji wyróżniamy oraz czym różnią się te modele w narzędziach takich jak Google Analytics, czy Facebook Ads.

Jak stworzyć FAQ?

Verseo

Na każdej stronie internetowej powinna znaleźć się lista najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ. Jak ją dobrze skonstruować? Które pytania wybrać i w jaki sposób na nie odpowiadać, aby satysfakcjonowały klientów? Sprawdźcie u Verseo w ich najnowszym artykule.

Copywriting – jak pisać skuteczne teksty na bloga?

InMarketing

Nie od dzisiaj wiadomo, że dobrze napisany content skutecznie sprzedaje. Na InMarketing znajdziecie porady, na temat tego, co powinno znaleźć się w tekstach copywriterskich, dzięki którym klienci będą chętniej kupowali Wasze produkty.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.