Przegląd blogów. Prasówka [10 – 16 marca]

Przegląd blogów. Prasówka [10 – 16 marca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Jak działa LinkedIn? Cz.2 – Działania płatne

InMarketing

LinkedIn to kolejna platforma, która daje możliwość reklamodawcom do promowania swojej marki. Czym różni się menedżer reklam na LinkedInie od tego na Facebooku? Jakie warunki trzeba spełnić, by zacząć reklamę na LinkedIn?  Przeczytacie o tym na blogu InMarketing. 

Reklama sklepu z dewocjonaliami

Verseo

Niezależnie, czy prowadzicie sklep z dewocjonaliami czy też nie, ten artykuł to ciekawy poradnik na to, jak reklamować nietypowy biznes. Zobaczcie, co Verseo podpowiada, by dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów dewocjonaliów. 

Stereotypy i patologie polskiego PR. Żaneta Hiszpańska: Public relations to nie wychwalanie klienta pod niebiosa

Marketing i Biznes

O tym, czym jest PR w Polsce, a czym być powinien, dowiecie się z rozmowy Damiana Jemioło z twórczynią kanału Okiem PR-owca, Żanetą Hiszpanką. Poznacie również PR-owe wpadki nie tylko polskich, ale także zagranicznych marek, a przy okazji dowiecie się jak wyjść z twarzą z takich sytuacji. 

E-mail i jego początki

Freshmail

Dzisiaj z poczty elektronicznej korzysta większość użytkowników Internetu. A jak było zanim powstały maile? Kto wysłał pierwszą wiadomość elektroniczną? Przeczytajcie ciekawą historię o tym, jak e-mail zawładnął światem digital, na blogu Freshmaila.

W Warszawie pojawiły się billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. Lidl odcina się od akcji i nazywa ją „czynem nieuczciwej konkurencji”

Nowy Marketing

Nie wiadomo jeszcze kto stoi za banerami z hasłem zachęcającym do pozostania w domu, ale Lidl uważa że jest to czyn nieuczciwej konkurencji.. Więcej przeczytacie na portalu Nowy Marketing. 

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Agencja KS

Agencja KS przedstawia najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe. Oprócz Google Bing i Yahoo! znajdziecie ich o wiele więcej. 

Facebook Ads Manager i analityka – jak stworzyć optymalny raport z kluczowymi miernikami i wyciągać wnioski?

Sales Tube

Sales Tube przygotował artykuł, w którym przedstawia 4 sposoby ułatwiające mierzenie sprzedaży z Facebooka. Sprawdźcie i przekonajcie się, na jakie aspekty podczas mierzenia działań na Facebooku, należy zwrócić uwagę.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.