Reklama na TikToku jest coraz częściej poruszanym tematem w środowisku...
Read MoreReklama na TikToku jest coraz częściej poruszanym tematem w środowisku...
Read MoreCo słychać w marketingu? Sprawdźcie w naszych podcastowych propozycjach!
Read MoreOstatnimi czasy, użytkownikom systemu iOS zaczęły pojawiać się komunikaty o...
Read MoreReklama na Twitterze, nowości w świecie social media, storytelling marketing...
Read MoreSzukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Aby zdjęcie dobrze prezentowało się na każdym urządzeniu, niezbędna jest wiedza na temat obowiązujących rozmiarów grafik w danym portalu społecznościowym. Dziś już nie wystarczy zaprojektowanie loga i wklejenie go we wszystkie zdjęcia profilowe w social media. Sprawdźcie, jakie wymiary obowiązują w najpopularniejszych serwisach internetowych.
Jak wzrost znaczenia reklamy opartej na unikalnym identyfikatorze (User-ID) i inne zmiany związane z eliminacją ciasteczek 3rd party, wpłyną na rynek reklamy? Jaką strategię obrać żeby przygotować się na nadchodzące zmiany? Zajrzyjcie do BlueRank, żeby się tego dowiedzieć.
Budowanie świadomości narodowych marek, z perspektywy czysto marketingowej, ma za zadanie przyciągnięcie inwestorów lub turystów do danego kraju. Jakie narzędzia wykorzystuje się do tworzenia brandingu narodowego? O tym przeczytacie na blogu Questus.
Core Web Vitals to zapowiadane wskaźniki od Google’a, które będą dotyczyły m.in. szybkości ładowania się stron internetowych i ich optymalizacji. Jakie aspekty związane z doświadczeniami użytkownika na stronie, będa uwzględniały i co ważniejsze – jak przygotować się do zmiany algorytmu wyszukiwarki, dowiecie się w artykule od AdCookie.
Lead sprzedażowy to obiekt pożądany przez wszystkich marketerów. Jak skutecznie pozyskiwać leady, w jaki sposób segmentować potencjalnych klientów i na jakim etapie sprzedawać im produkty? Sprawdźcie u InMarketing.
Na blogu Convertis znajdziecie case study funkcjonalnego programu do wystawiania faktur online, które ułatwia proces sprzedaży. Dowiecie się, w jaki sposób program automatyzuje wystawianie faktur oraz ich korekt.
Abonamenty i subskrypcje są coraz bardziej popularnym trendem w e-commerce. Obecnie, wprowadzają go nawet marki odzieżowe. Portal Marketing i Biznes podaje, że ten rynek w przeciągu 5 lat wzrósł o 100%. Jakich innych trendów w obszarze handlu elektronicznego, możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości? Przeczytajcie na MiB.pl!