Przegląd blogów. Prasówka [07 – 13 kwietnia]

Przegląd blogów. Prasówka [07 – 13 kwietnia]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Celebryci odpisują na SMS-y!

Rocket Space

Community to platforma która powstała, aby połączyć celebrytów i ich fanów za pośrednictwem.. SMSów! Gwiazdy takie jak Jennifer Lopez, Paul McCartney czy nawet Ashton Kutcher udostępnili już publicznie swoje numery w ramach akcji promocyjnej nowej platformy.

Wirtualni influencerzy – ci ludzie nie istnieją! Ile kosztuje lokowanie produktu u stworzonego w CGI influencera?

Marketing i Biznes

Świat coraz intensywniej podąża w kierunku digital. W mediach społecznościowych możemy znaleźć już wirtualnych ludzi. Okazuje się, że niektóre marki są w stanie zapłacić stawki wyższe za lokowanie swojego produktu na koncie takiego influencera, niż na profilu “prawdziwego człowieka”. Sprawdźcie, ile kosztuje współpraca z takimi influencerami. 

Persony – zdefiniuj je przed zleceniem komuś tekstu

SEMSTORM

Określenie buyer persony pozwala na zrozumienie zachowań klienta i dostosowanie naszej strategii marketingowej do jego preferencji zakupowych. Dzięki sylwetce custromer persony możemy również tworzyć strategię contentową, która będzie odpowiadał na potrzeby naszego usera. Na blogu SEMSTORM znajdziecie przydatne informacje, które pomogą Wam zdefiniować profil idealnego klienta.

Czym kierować się przy wyborze systemu do marketing automation?

Promotraffic

Wybór odpowiedniego narzędzia do marketing automation jest nie lada wyzwaniem. To od niego w dużej mierze będzie zależała skuteczność naszych działań marketingowych. Dlatego przed podjęciem decyzji co do odpowiedniego rozwiązania, warto zrobić porządny research, zwrócić uwagę na nasze cele, możliwości integracyjne narzędzia i inne aspekty, które wpłyną na jego efektywność. 

Aktualizacja algorytmu Google – zadbaj o Core Web Vitals swojej witryny

Deva Group

Zmiana algorytmu Google’a nadchodzi wielkimi krokami, a więc to już ostatni dzwonek, aby przystosować swoją stronę pod kątem Core Web Vitails. Sprawdźcie artykuł Deva Group, a dowiecie się, za pomocą jakich narzędzi określić, czy Wasza strona spełnia wymagania wskaźników.

Jak wyszukiwać w Google, czyli zaawansowane możliwości wyszukiwarki

Agencja KS

Czasem, gdy chcemy znaleźć coś szybko w Google, nie wiemy jak precyzyjnie określić frazę, na której nam zależy. Dariusz Kmiecik, z agencji KS ma na to odpowiedź – dużo odpowiedzi. Sprawdźcie, jak wyszukiwać w Google, żeby nie tracić czasu na przeglądanie wszystkich podstron Google’a w celu znalezienia tego, czego szukamy.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.