Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Czym jest social selling i jak dzięki niemu sprzedawać?
Mały Marketing
Social selling, czyli budowanie relacji i sprzedawanie produktów nowym znajomym – czy to wszystko, co cechuje ten trend? Z Artykułu od Małego Marketingu dowiecie się, czym tak naprawdę wyróżnia się ta technika sprzedaży i dlaczego staje się coraz bardziej popularna w mediach społecznościowych.
Wysoki bounce rate – przyczyny i rozwiązania
Marketing dla Ludzi
Marketing dla Ludzi w swoim artykule przytacza wiele błędów, które stanowią przyczynę wysokiego współczynnika odrzuceń. Okazuje się również, że niektóre strony są po prostu skazane na wysoki bounce rate. Od jakich czynników to zależy? Przeczytajcie publikację!
Jak zaplanować skuteczne kampanie programatyczne z Adform FLOW?
Sprawny Marketing
Maciej Musioł ze Sprawnego Marketingu, wyjaśnia założenia programatycznego modelu zakupu kampanii internetowych. Według artykułu ponad 50% reklam displayowych jest kupowanych w tym modelu! Warto zgłębić ten temat!
Jak mierzyć skuteczność działań komunikacyjnych na Facebooku?
Bluerank
Najważniejsze wskaźniki, które pozwalają zmierzyć efektywność działań komunikacyjnych na Facebooku – wszystkie zostały rozpisane w artykule od BlueRank, sprawdźcie je!
„Wstrzymał sesje, ruszył eventy”, czyli przewrót Google’a w analityce
Nowy Marketing
Co umożliwia nowa usługa Google Analytics 4? Czym różni się od poprzedniej wersji? W czym jest od niej lepsza? O rewolucji w analityce Google’a przeczytacie we wpisie od Nowego Marketingu.
Modele atrybucji na Facebooku. Czym są i jak z nich korzystać?
Artur Jabłoński
Poznajcie możliwości jakie daje Wam atrybucja, czyli, jak wyjaśnia Artur Jabłoński na swoim blogu – procedura łączenia konwersji z kanałami marketingowymi. Jaki model będzie dla Was najkorzystniejszy? Zapraszamy do lektury, aby się tego dowiedzieć!