Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Link building – kompendium wiedzy
Marketing dla ludzi
Publikowanie artykułów przedstawiających ofertę firmy, w ramach dodatkowych działań promocyjnych, może okazać się świetnym sposobem na pozyskiwanie linków. Czym dokładnie jest link building? I jak wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarkach? Artykuł Łukasza Migury zapozna Was z tajnikami linkowania zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego.
Darmowe narzędzia do tworzenia infografik
WhitePress
Infografika – dzisiaj to niezbędny element witryny! Karol Soja w swoim artykule zwraca uwagę na użyteczność atrakcyjnych infografik, które z powodzeniem zdobywają właściwych odbiorców, a dzięki temu, że łatwo przyciągają uwagę – pomagają również w linkbuildingu. Za pomocą darmowych narzędzi dostępnych w Internecie, możecie sami wykonać porywajacą grafikę opatrzoną w treść. Jak to zrobić, dowiecie się czytając ten wpis!
2 sposoby na podniesienie funkcjonalności Twojej strony na WordPress
SEMSTORM
Długie ładowanie strony jest częstym powodem, dla którego wielu użytkowników Internetu szybko rezygnuje z odwiedzenia danej witryny. Kolejnym najczęstszym błędem na stronach www, jest brak możliwości kontaktu z jej moderatorem. Jak uniknąć tak prostych wpadek i nie pozbywać się na swoje własne życzenie potencjalnych klientów? Semstorm proponuje proste i szybkie rozwiązania w postaci wtyczek.
Jak zrobić smartfonem zdjęcia produktowe, które sprzedają?
Sprawny Marketing
Michał Matysiak obala mit, na temat profesjonalnych zdjęć produktowych, za których realizację za każdym razem trzeba słono zapłacić. Dzieli się z Wami praktycznymi wskazówkami, na to, jak zrobić atrakcyjne obrazy za pomocą zwykłego smartfona, które mają ten sam potencjał sprzedażowy co zdjęcia wykonane w profesjonalnym studio.
Fakty i mity o chatbotach
Bluerank
Marta Bukowicz w ogniu pytań: Czy korzystanie z chatbota rzeczywiście jest już niemodne? Dlaczego informowanie klienta o kontakcie z wirtualnym asystentem jest ważne? Czy moderator strony ma jakieś obowiązki, jeśli chatbot wykonuje pracę za niego? Czy chatbot będzie się zacinał? Odpowiedzi na najczęstsze kwestie dotyczące tej nowej technologii, znajdziecie na blogu bluerank.pl.
Jak organizować komunikację, eventy i biznes w czasach koronawirusa?
Prowly
Organizacja wszelkich masowych eventów na chwilę obecną jest niemożliwa. Wiele cyklicznych wydarzeń takich jak konferencje, targi czy plebiscyty nie mogły odbyć się w tym roku na żywo. Dzięki Internetowi i zastosowaniu nowych technologii istnieją sposoby aby temu zaradzić. W tym artykule dowiecie się jak webinary i spotkania online pozytywnie wpłynęły na komunikację społeczną oraz stały się efektywnym narzędziem w rękach wielu organizatorów tego typu imprez.