AMP Stories lub Webstories - co to jest i dlaczego powinno Cię interesować?
Paweł Tkaczyk
W swoim artykule Paweł Tkaczyk w jasny sposób tłumaczy czym jest AMP Stories i jak wpływa na lepszą widoczność w Google. Dowiesz się również jak możesz go wykorzystać do wyróżnienia się spośród konkurencji. Zapraszamy do lektury!
Efekty awarii hostingu 2be (grupa Adweb) z perspektywy 2020
DevaGroup
Jak awaria hostingu wpływa na SEO? Czy ma ona wpływ na pozycje naszej strony w wyszukiwarce? Jakub Zeid w napisanym artykule dla DevaGroup odpowiada na te, jak i wiele innych pytań. Warto przeczytać!
Jak zwiększyć zyski z e-sklepu dzięki USP? Poznaj sprawdzone metody
SemaHead
W dobie koronawirusa ilość sklepów internetowych w Polsce wzrosła do ponad 40 tysięcy. Nie wystarczy jednak założenie sklepu online by zaczął on sprzedawać. Warto pokazać Klientom coś co nas wyróżnia. Czym jest USP przedstawiła w artykule dla SemaHead Karolina Baran. Polecamy!
Dane użytkowników - jak je skutecznie wykorzystać do działań reklamowych?
Bluerank
Dane użytkowników – zastanawiasz się jak je skutecznie wykorzystać do działań reklamowych? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w artykule opublikowanym na blogu Bluerank – Maciej Janik i Maciej Franas wyczerpali temat!
Dlaczego warto przejść na HTTP/2?
Marketing dla ludzi - 4People
Czy wiesz, że GoogleBot od listopada zacznie indeksować strony z wykorzystaniem nowej wersji protokołu HTTP. Przygotuj się na tę zmianę razem z artykułem 4People, który przygotował Sławomir Borowy. Wiedz, że Twoje posty mogą być szybciej indeksowane!