Plusy i minusy maili graficznych [PRASÓWKA 23-29 czerwca]

Plusy i minusy maili graficznych [PRASÓWKA 23-29 czerwca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

30 najlepszych narzędzi dla copywriterów

AdVist

Piszesz content? Ułatw sobie pracę! Poznaj 30 narzędzi, dzięki którym Twoje treści będą czytelne, skuteczne i niepowtarzalne. Przekonaj się, że pisanie efektywnego copy może trwać dużo mniej czasu. 

Jak napisać stronę "O nas" i “O firmie”

Agencja KS

Chcesz pokazać swoją firmę z nietuzinkowej strony? Zobacz, jak robią to inni. Sprawdź najnowszy wpis od Agencji KS a dowiesz się, jak atrakcyjnie przedstawić siebie i swoją firmę. 

Audyt UX i analiza heurystyczna, czyli 10 obszarów, w których warto zadbać o komfort użytkownika

Marketing dla Ludzi

Przy audytowaniu strony pod kątem User Experience, specjaliści wykorzystują 10 heurystyk zdefiniowanych przez Jakoba Nielsena. Jest to zestaw wymagań, dzięki którym poprawisz funkcjonalność serwisu a to znacząco zwiększy szanse na realizację Twojego celu biznesowego. 

Wykorzystanie User-Generated Content w SEO

Ideo

User-Generated Content to treści tworzone i pozyskiwane naturalnie – przez użytkowników portali internetowych. Jak wykorzystać ten trend w content marketingu? Sprawdź sam! 

Jaki jest skuteczny mailing – graficzny czy tekstowy?

Freshmail

Jak wiadomo, obrazek ma większą siłę przebicia niż ściana tekstu. Wynika to z naszych przyzwyczajeń w mediach społecznościowych, gdzie grafika gra pierwsze skrzypce. A jak jest w przypadku maili? Co jest chętniej czytane przez odbiorcę? 

PrestaShop jako platforma sklepu – wady i zalety

Verseo

Poznajcie wady i zalety e-commerce zbudowanego na platformie PrestaShop. Z artykułu dowiesz się m.in., dlaczego PrestaShop jest przyjazna dla SEO i marketingu, oraz czy jest to narzędzie odpowiednie dla handlu na wielką skalę. 

Spis treści:

Może Ci się spodobać także: