Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Google Analytics 4 - przyszłość analityki internetowej
PromoTraffic
Pod koniec 2020 roku Google wprowadziło rozszerzenie swojego najbardziej rozpoznawalnego narzędzia analitycznego. Jakie są różnice pomiędzy starą i nową wersją narzędzia? Sprawdź, dlaczego warto przerzucić się na GA4 już dziś!
Smart Bidding – co musisz wiedzieć o inteligentnym określaniu stawek w Google Ads?
BlueRank
Coraz więcej działań reklamowych opiera się na machine learning. Artykuł od BlueRank podpowie Ci na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę aby efektywnie wykorzystywać sztuczną inteligencję do bidowania stawek.
Branża content marketingowa zyskała na padnemii
Interaktywnie
Na rozwój branży content marketingu w czasach pandemii, niewątpliwy wpływ miał boom na e-commerce. Jakie są perspektywy dla contentowców i jak wyceniany jest ten rynek? Przekonaj się sam!
10 kroków do optymalizacji SEO zdjęć na stronie
Senuto
Jeżeli myśląc o optymalizacji SEO zdjęć, bierzesz pod uwagę tylko tekst alternatywny oraz wymiary grafiki, to jeszcze wiele przed Tobą. Na blogu SENUTO znajdziesz 10 praktycznych wskazówek, jak poprawnie przygotować zdjęcia do publikacji.
Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi – pomocne narzędzia dla działu HR
InMarketing
Digitalizacja dopadła również branżę HR. Czy popularna TETA powinna czuć oddech innych, nowocześniejszych rozwiązań dla HR-owców i rekruterów? Sprawdź narzędzia dostępne na rynku.