Już tylko niespełna dwa tygodnie dzielą nas od ogólnopolskiej konferencji InternetBeta 2021. Wszystko wskazuje na to, że event odbędzie się stacjonarnie – w Kielnarowej pod Rzeszowem. Kto i o czym będzie mówił podczas prelekcji? Sprawdziliśmy!
– Za co sobie cenię Betę? Przede wszystkim za to, że jest to miejsce w którym zupełnie swobodnie można porozmawiać z właścicielami firm o problemach, wyzwaniach, które przed nami stoją. Każdy dzieli się tutaj swoimi i problemami i rzeczami, które udało mu się przejść. Klimat tego miejsca jest wyjątkowy. Jak wszyscy wiemy, jest to konferencja ciągle w fazie beta i co najlepsze – nikt tak naprawdę się tym nie przejmuje – w podsumowaniu ostatniej, stacjonarnej edycji wydarzenia, mówi Adrian Czyczerski z Meeting Application.
InternetBeta jest sławna w środowisku marketingowym. Trudno, żeby nie mówili o niej w mediach. W reportażu poświęconym Internet Becie, pt. Co to znaczy, że konferencja jest kultowa?, goście podcastu Lekkomówni, wymieniają z uśmiechem na ustach, co najbardziej podoba im się w konferencji:
– Jestem pierwszy raz na Becie. Nie kłamali wszyscy, którzy mówili, że jest to najfajniejsza konferencja IT w Polsce. Świetni prelegenci, bardzo dużo mięsa – wegetarianie niestety nie mają tu co robić – i na tyle dużo wiedzy, że aż musiałem zrezygnować z wczorajszego aftera, żeby przetrawić jej ilość – mówi Krzysiek, jeden z uczestników kultowego eventu.
SPRAWDŹ TO: InternetBeta – co nas czeka podczas 13. edycji? [WIDEO]
InternetBeta plan na 15 września
Inaugurację wydarzenia poprowadzi CEO InternetBeta – Łukasz Bis. Tego dnia na scenie wystąpią takie nazwiska jak Sebastian Heymann z przemówieniem pt. “10 Porad jak prawidłowo interpretować dane z Google Search Console”, Eryk Wdowiak – “Czy istnieje tajny składnik cyfrowej transformacji?”, Błażej Miernikiewicz – “Jak Internety mogą spowolnić kryzys klimatyczny”, Michał Romanowski – “Google i Facebook walczy z Apple a oberwiemy my”, Kinga Edwards – “Dobre praktyki marketingu SaaS, IT i B2B – jak wybić się na konkurencyjnym rynku i wyjść poza Polskę?”.
Kontrowersyjny czwartek
Kolejny dzień Bety będzie obfitował w wykłady o dość wysublimowanych nazwach.
Na początku zaprezentuje się Grzegorz Górzyński, który opowie Czego o Strategii Możesz Nauczyć się od Magdy Gessler?, po nim na scenę wejdzie Łukasz Hardek i wygłosi przemówienie pt. To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że jest ch***m, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka. Jan Jankowski, również zaskoczy niebanalnym wystąpieniem pt. “Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom – wiedziałaś?”.
Tego dnia podczas Bety, możemy się również spodziewać występów: Kamila Bolka – Profesjonalny “influencer mix” – po co, jak i dlaczego współpracować z twórcami z różnych platform, Krzysztofa Wojewodzica (którego znacie z artykułu – Kiedy strona internetowa to za mało, czyli kto powinien postawić na aplikacje mobilne) – Od finansowania społecznościowego czyli 1+ mln zysku rocznie w 3 roku działalności. Plusy i minusy wczesnego akcjonariatu w skalowania biznesu, czy Kingi Sroki – 5 wskazówek korzystania z Google Analitycs które ułatwią życie.
Michał Sadowski i Łukasz Bis w jednym wystąpieniu na zakończenie prelekcji
Na InternetBeta 2021 nie zabraknie autorów AdsTalk. W ostatni dzień konferencji wystąpi Bartosz Ferenc CEO Agencja.com, przybliżając temat Pivot w życiu i biznesie. W piątek dowiemy się też, ja projektować reklamy na Tinderze, o czym opowie prelegentka Natalia Chrobak. Będziemy mieli okazję posłuchać również o tym, czy Jezus ma markę osobistą a ów temat zgłębi Paula Dulnik w wystąpieniu pt. Czy Jezus powinien być jak Sneakers? O tym, czy wiara sprzedaje czyli parę słów o marketingu religijnym.
Na zakończenie części merytorycznej konferencji InternetBeta 2021 Michał Sadowski i Łukasz Bis wystąpią w prelekcji pt. Fireside Chat.
Co z afterparties? Networking na Becie co roku jest na najwyższym poziomie, dlatego o to możemy być spokojni 🙂
ZOBACZ TEŻ: Koniec cookies – zmiany w analityce i reklamie kierowanej