Najlepsze narzędzia do planowania postów

Najlepsze narzędzia do planowania postów

“Nie ma Cię na Facebooku? – nie istniejesz!” Ile razy słyszałeś to zdanie? A teraz sobie pomyśl, że tak samo jest z Twoją firmą. Ba! Jeśli dziś nie działasz w social media, tracisz pieniądze, bo unikasz spotkania ze swoimi nowymi klientami. Media społecznościowe to najszybszy i najtańszy kanał marketingowy, którym możesz dotrzeć do setek potencjalnych klientów. W tym artykule przedstawię Ci kilka pożytecznych narzędzi, które pomogą Ci wykorzystać potencjał społecznościowych platform. 


POSTIFY – kompleksowy planer do publikacji postów


Postify to narzędzie, dzięki któremu łatwo i szybko zaplanujemy oraz opublikujemy posty. Aplikacja umożliwia także analizę postów na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Vkontakcie i LinkedInie.


Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Vkontakte

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • dostęp do statystyk, komentarzy, polubień
  • edytor grafik (plus baza darmowych zdjęć)

Koszt:
Jeśli chcemy poznać narzędzie mamy do dyspozycji bezpłatny trial, który trwa 30 dni. Później ceny prezentują się następująco:

  • 14,99$ – pakiet podstawowy. W ramach tej wersji mamy możliwość dodania do 15 kont w SM dla jednego użytkownika. Możemy również zaplanować do 100 postów w kolejce oraz do 7 zdjęć w tle na Facebooku. W tej najtańszej wersji pakietu mamy do dyspozycji prosty edytor grafik, “skracacz” linków, szkice i pomysły na treści. Od tej pory “sky is the limit” dla angażujących postów.
  • 44,99$ – pakiet professional. Tutaj producent daje nam możliwość tworzenia zespołów i dodawania do nich aż do 10 osób. Możemy zaplanować także do 1000 postów w kolejce na 30 kontach społecznościowych. Dodatkowa opcja: dodanie znaku wodnego do grafik. Narzędzie w tej wersji udostępnia nam również zaawansowaną analitykę postów.
  • 119,99$ – pakiet agency. Najszerszy pakiet w Postify. Pozwala na stworzenie 20 zespołów dla 200 osób. Mamy także możliwość podpięcia nawet 200 kont społecznościowych i zaplanowania 10000 postów.


HOOTSUITE – dobre rozwiązanie dla freelancerów


HootSuite to stosunkowo niedrogie, aczkolwiek bardzo przydatne narzędzie do planowania. Osoby, które samodzielnie zajmują się swoimi mediami społecznościowymi, z pewnością będą z niego zadowolone.


Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
  • YT

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • podstawowe statystyki
  • planowanie budżetu na promo

Koszt:
Możemy założyć konto testowe, ale konieczne będzie podpięcie karty. Po tym czasie zapłacimy:

  • 19 EUR – pakiet professional. 1 użytkownik ma dostęp do 10 profili społecznościowych. Pakiet najlepszy dla freelancera lub samodzielnego przedsiębiorcy. 
  • 99 EUR – pakiet team. Dedykowany dla 3 użytkowników z możliwością podpięcia do 20 profili społecznościowych. W tym pakiecie możemy również śledzić ruch po URL.
  • 599 EUR – pakiet business. Możemy podpiąć 10 użytkowników z opcją obsługi 35 profili społecznościowych. Dodatkowo pojawiają się zaawansowane funkcje, wykraczające poza publikację postów.
  • EXTRA! W ramach Hootsuite dostępny jest też pakiet enterprise, którego funkcjonalności i cena ustalane są indywidualnie.


BUFFER – analityka dla Facebooka, Twittera i Instagrama


Buffer to narzędzie, które świetnie sprawdzi się u osób pracujących na Instagramie. Manager hashtagów szybko i sprawnie wygeneruje niezbędne znaczniki, które pomogą Wam dotrzeć do właściwych odbiorców. Duży plus za tę opcję!

Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • analityka, dostęp do statystyk

Koszt:
W wersji darmowej masz możliwość zarządzania 3 kontami i możesz planować maksimum 10 postów na każdym z nich.
Opłaty pobierane są od ilości używanych kont w social media. Najtańszy pakiet kosztuje obecnie 6$ za miesiąc.

SPRAWDŹ: YouTube Shorts beta. Odgrzany kotlet na wzór TikToka?


POSTPLANNER – polski interfejs dużym ułatwieniem dla polskich użytkowników


Postplanner jest bardzo intuicyjny, a co najlepsze, posiada wersję polskojęzyczną. Niestety nie ma darmowej wersji tego narzędzia.

Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • podstawowe statystyki

Koszt:
Bezpłatne testowanie przez 14 dni. Po okresie testowym:

  • 20 zł – pakiet podstawowy. Obejmuje obsługę do 3 kont społecznościowych, po jednym w ramach każdej platformy. W tym pakiecie nie są dostępne LinkedIn i Instagram.
  • 40 zł – pakiet standard. Oferuje obsługę do 15 kont społecznościowych (nie więcej niż 3 na każdą platformę). W tej wersji dostajemy do dyspozycji edytor zdjęć.
  • 80 zł – pakiet premium. W najszerszym pakiecie możemy podpiąć do 30 kont społecznościowych (maksymalnie 6 dla jednej platformy). Na tym etapie pojawia się również opcja dodania znaku wodnego.


COSCHEDULE tani standard dla 5 użytkowników


Coschedule rzeczywiście przypomina rozkład jazdy! Jego interfejs również jest bardzo intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Co więcej, CoSchedule obsługuje Tumblr.


Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
  • Tumbrl

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • podstawowe statystyki

Koszt:

14-dniowy, bezpłatny okres próbny. Później:

  • Od 13$ – pakiet “blog”. Ten pakiet umożliwia obsługę do 10 kont społecznościowych dla maksymalnie 5 użytkowników.
  • 24$ – pakiet “marketing” (płatność za rok z góry). Możliwość dodanie do 10 użytkowników dla maksymalnie 10 kont społecznościowych. Pojawiają się także dodatkowe funkcje.


SPROUT SOCIAL- planer premium?

Mimo, że cena tego narzędzia może odstraszać, to gwarantuję, ze warto z niego skorzystać. Aplikacja zapewnia zarządzanie wiadomościami i opcje płatnej promocji FB.

Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • podstawowe statystyki
  • zarządzanie wiadomościami
  • płatna promo na FB

Koszt:
Mamy do dyspozycji bezpłatny okres testowy, trwający 30 dni. Później:

  • 99$ – pakiet standard. Możemy dodać od 1 użytkownika i podpięcia 5 kont. Z każdym kolejnym userem cena jest wyższa. Dodatkowo: ogarnianie płatnej promocji na FB.
  • 149$ – pakiet professional. W tym pakiecie rośnie liczba kont, które możemy przypisać do użytkownika – jest ich 10.
  • 249$ – pakiet advanced. Ta wersja ma w sobie wiele dodatkowych udogodnień poza planowaniem i publikacją postów – przykład: możliwość obsługi chatbota.


Zaawansowane statystyki – KONTENTINO


Na końcu pozwoliłam umieścić sobie Kontentino, jednak wcale nie uważam że jest to najgorsza z wymienionych opcji. Wręcz przeciwnie! Z Kontentino standardowo, zaplanujemy i opublikujemy posty w social media, ale również podczas publikacji możemy dodatkowo określić budżet przeznaczony na płatną promocję.

Kanały:

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest

Funkcjonalności:

  • planowanie i publikacja postów
  • podstawowe statystyki
  • płatna promo na FB

Koszt:
14-dniowy okres testowy za free. Później:

  • 49 EUR za pakiet XS, w którym mamy możliwość obsługi do 10 profili w social media dla maksymalnie trzech użytkowników.
  • 99 EUR – pakiet small. Wersja pozwala na obsługę nielimitowanej liczby profili społecznościowych dla 10 użytkowników. Mamy również możliwość wbudowany edytor obrazów oraz tworzenie UTM.
  • WYŻSZE OPCJE – ustalane indywidualnie.


ZOBACZ TEŻ: Influencer Marketing. Ile kosztuje influencer?

Spis treści:

Może Ci się spodobać także: