Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet! Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Dziś polecamy Wam m.in. artykuł Pawła Tkaczyka o procesie tworzenia idealnego opisu produktu oraz inne równie przydatne w branży marketingu publikacje.
Zapraszamy!
Wpływ domeny na pozycjonowanie strony. Historia ma znaczenie
SENUTO
Jak sprawdzić wiek domeny, jej widoczność lub linki przychodzące? Jakich narzędzi użyć i co zrobić z tymi informacjami, aby zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google? Przekonajcie się u Senuto.
Najładniejsze paczkomaty w Polsce? Allegro zdeklasowało konkurencję
Nowy Marketing
Przywitajcie zupełnie nowe paczkomaty od Allegro! Marka postawiła na zupełnie inny design, niż ten który znamy od np. InPosta. Zobaczcie, czym się wyróżniają.
Zmiany w Google Maps, a Covid-19
Agencja KS
Google nie pozostał obojętny w obliczu pandemii. Widać to chociażby po zmianach i ułatwieniach, które zostały wprowadzone w Google Maps. Jakich informacji możemy się dowiedzieć i przed czym może ostrzec Cię Twój asystent?
Słowa kluczowe Google Ads – zmiany w typie dopasowań
Sprawny Marketing
W Polsce już niedługo mają pojawić się zmiany w typie dopasować słów kluczowych. Artykuł od Sprawnego Marketingu, z pewnością pomoże Wam wdrożyć się w nowe wymagania od Google.
(R)ewolucja formuły pracy w Bluerank
Bluerank
Na pracę w modelu hybrydowym przerzuciło się większość przedsiębiorstw. Pracodawcy początkowo niezbyt przychylnie nastawieni do telepracy (in. pracy zdalnej), zaczęli doceniać jej cechy pozytywne. Jak ten układ sprawdza się w agencji Bluerank? Sprawdźcie sami.
Jak napisać idealny opis produktu?
Paweł Tkaczyk
Idealny opis produktu: krótki i łatwy do zapamiętania. Paweł Tkaczyk wskazuje etapy tworzenia opisu idealnego, który sprawi, że towar dobrze opisany, z łatwością zostanie sprzedany.