Jak zmieniły się Mapy Google na potrzeby pandemii [PRASÓWKA 9-15 czerwca]

Jak zmieniły się Mapy Google na potrzeby pandemii [PRASÓWKA 9-15 czerwca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet!  Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Dziś polecamy Wam m.in. artykuł Pawła Tkaczyka o procesie tworzenia idealnego opisu produktu oraz inne równie przydatne w branży marketingu publikacje. 

Zapraszamy! 

Wpływ domeny na pozycjonowanie strony. Historia ma znaczenie

SENUTO

Jak sprawdzić wiek domeny, jej widoczność lub linki przychodzące? Jakich narzędzi użyć i co zrobić z tymi informacjami, aby zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google? Przekonajcie się u Senuto. 

Najładniejsze paczkomaty w Polsce? Allegro zdeklasowało konkurencję

Nowy Marketing

Przywitajcie zupełnie nowe paczkomaty od Allegro! Marka postawiła na zupełnie inny design, niż ten który znamy od np. InPosta. Zobaczcie, czym się wyróżniają. 

Zmiany w Google Maps, a Covid-19

Agencja KS

Google nie pozostał obojętny w obliczu pandemii. Widać to chociażby po zmianach i ułatwieniach, które zostały wprowadzone w Google Maps. Jakich informacji możemy się dowiedzieć i przed czym może ostrzec Cię Twój asystent? 

Słowa kluczowe Google Ads – zmiany w typie dopasowań

Sprawny Marketing

W Polsce już niedługo mają pojawić się zmiany w typie dopasować słów kluczowych. Artykuł od Sprawnego Marketingu, z pewnością pomoże Wam wdrożyć się w nowe wymagania od Google.

(R)ewolucja formuły pracy w Bluerank

Bluerank

Na pracę w modelu hybrydowym przerzuciło się większość przedsiębiorstw. Pracodawcy początkowo niezbyt przychylnie nastawieni do telepracy (in. pracy zdalnej), zaczęli doceniać jej cechy pozytywne. Jak ten układ sprawdza się w agencji Bluerank? Sprawdźcie sami. 

Jak napisać idealny opis produktu?

Paweł Tkaczyk

Idealny opis produktu: krótki i łatwy do zapamiętania. Paweł Tkaczyk wskazuje etapy tworzenia opisu idealnego, który sprawi, że towar dobrze opisany, z łatwością zostanie sprzedany. 

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.