fbpx

Jak wykorzystać Walentynki do zwiększenia sprzedaży w e-commerce [WIDEO]

Komercyjnym świętem, które jest szeroko wykorzystywane przez różne branże do zwiększenia sprzedaży, są niewątpliwie Walentynki. Szacuje się, że w dobie pandemii większość prezentów walentynkowych będzie kupowana w sklepach internetowych. Jak przygotować e-commerce do peaku sprzedażowego? Zapytaliśmy o to Kamila Soję, właściciela marki Cukrówka.pl.

Jak przygotować sklep do Walentynek? 

  • Kiedy jest najlepszy moment, by zacząć przygotowania i jakie kroki należy podjąć najpierw? [dowiesz się tutaj
  • Szybka dostawa do klienta – o czym trzeba pamiętać? [dowiesz się tutaj]
  • O jakie produkty można rozszerzyć swoją działalność, aby dostosować ofertę pod kątem konkretnego święta? [dowiesz się tutaj]  
  • Jak, w oparciu o Walentynki, wypromować produkty marki, która nie wpisuje się w kategorię produktową tego święta? [dowiesz się tutaj]
  • Praktyczne tipy na walentynkową promocję, które pomogą zwiększyć sprzedaż [dowiesz się tutaj]
  • Czy konkursy walentynkowe sprzedają? [dowiesz się tutaj
  • Jak wygląda mailing walentynkowy i kiedy go wysyłać? [dowiesz się tutaj]
  • Które kanały najlepiej konwertują? [dowiesz się tutaj]
  • Czy Cukrówka planuje sprzedaż na Amazon? [dowiesz się tutaj]


Walentynki już w niedzielę. Czasu zostało niewiele!

ZOBACZ TEŻ: Skuteczny newsletter. Jak podnieść open rate? [tips&tricks]

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:
© 2020 Adstalk. All rights reserved
Polityka prywatności