Komercyjnym świętem, które jest szeroko wykorzystywane przez różne branże do zwiększenia sprzedaży, są niewątpliwie Walentynki. Szacuje się, że w dobie pandemii większość prezentów walentynkowych będzie kupowana w sklepach internetowych. Jak przygotować e-commerce do peaku sprzedażowego? Zapytaliśmy o to Kamila Soję, właściciela marki Cukrówka.pl.
Jak przygotować sklep do Walentynek?
- Kiedy jest najlepszy moment, by zacząć przygotowania i jakie kroki należy podjąć najpierw? [dowiesz się tutaj]
- Szybka dostawa do klienta – o czym trzeba pamiętać? [dowiesz się tutaj]
- O jakie produkty można rozszerzyć swoją działalność, aby dostosować ofertę pod kątem konkretnego święta? [dowiesz się tutaj]
- Jak, w oparciu o Walentynki, wypromować produkty marki, która nie wpisuje się w kategorię produktową tego święta? [dowiesz się tutaj]
- Praktyczne tipy na walentynkową promocję, które pomogą zwiększyć sprzedaż [dowiesz się tutaj]
- Czy konkursy walentynkowe sprzedają? [dowiesz się tutaj]
- Jak wygląda mailing walentynkowy i kiedy go wysyłać? [dowiesz się tutaj]
- Które kanały najlepiej konwertują? [dowiesz się tutaj]
- Czy Cukrówka planuje sprzedaż na Amazon? [dowiesz się tutaj]
Walentynki już w niedzielę. Czasu zostało niewiele!
ZOBACZ TEŻ: Skuteczny newsletter. Jak podnieść open rate? [tips&tricks]