Jak wykorzystać w marketingu strategię egobait? [PRASÓWKA 11-17 czerwca]

Jak wykorzystać w marketingu strategię egobait? [PRASÓWKA 11-17 czerwca]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.

Temat tabu i ponad 100 tys. zainteresowanych kobiet – gość Gosia Włodarczyk

Marketing MasterClass

Gosia Włodarczyk na swoim instagramowym koncie porusza kwestie tabu, związane z fizjoterapią uroginekologiczną. Z jakimi wyzwaniami musi się mierzyć, jakie ma zainteresowanie wśród odbiorców i wreszcie – czego musi unikać, aby Instagram nie zbanował jej konta? Sprawdźcie.   

Jak skrócić proces sprzedaży? 10 sprawdzonych sposobów

Nowoczesna Sprzedaż i Marketing

Szymon Negacz proponuje rozwiązania, które skrócą czas sprzedaży nawet o połowę. Okazuje się, że drogę do sukcesu ułatwią pozornie niewielkie zmiany. Jakie? Przekonajcie się sami. 

Personal branding. Jak świadomie zarządzać marką osobistą?

Dziennik Budowy Firmy

Budowanie marki osobistej to długotrwały proces, który po czasie przynosi duże owoce. Wystarczy spojrzeć na spadki akcji Coca-Coli po zachowaniu Cristiano Ronaldo podczas konferencji EURO 2020. Chcecie zbudować silną markę? Sprawdźcie jak.     

PRZEKONANIA NA TEMAT PIENIĘDZY przekładają się na Twoje zarobki?

Od Kelnera Do Milionera

Pewnie już nie raz słyszeliście o tym, że nasze myśli kreują rzeczywistość. Autor podcastu Od Kelnera Do Milionera opowiada o tym, jak od początku był przekonany o tym, że całe życie będzie kierowcą i do niczego innego się nie nadaje. Posłuchajcie, co zmienił w swoim zachowaniu, że teraz jego życie wygląda zupełnie inaczej. 

Egobait - strategia tworzenia treści

Konkretnie o marketingu

Strategia egobait, czyli przyciąganie ludzi na kwestie związane z ich ego. Jak działa egobait i dlaczego warto z niej korzystać? Jak tworzyć treści oparte o tą strategię i przy promocji jakich produktów, można ją zastosować? Posłuchajcie. 

Spis treści:

Może Ci się spodobać także: