Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!
Szukamy autorów chętnych podzielić się swoją wiedzą.
Inwestowanie w domeny internetowe - Jak zacząć?
Od Kelnera Do Milionera
Lubisz inwestować w różne aktywa? Pomyśl o inwestycji w domenę internetową – koszt wejścia jest naprawdę niski, a zysk z niej może Cię zaskoczyć! Jak rozpoznać wartościową domenę internetową? Jak na tym zarobić? Koniecznie posłuchaj podcastu Od Kelnera Do Milionera – wszystkiego się dowiesz.
Co powinno się znaleźć w dobrym kursie online?
Skuteczny marketing | Wojciech Bizub
Rynek kursów online w ostatnim czasie rozwinął się na szeroką skalę. Konkurencja w tym obszarze jest ogromna, dlatego warto skupić się na tym, aby Twój kurs zawierał merytoryczne i bogate w wiedzę treści. Wojciech Bizub podpowiada, jak skomponować szkolenie, by było atrakcyjne i w 100% spełniało oczekiwania odbiorców. Sprawdź!
Jak nie robić projektów bez sensu
Zarządzanie Projektami - Mariusz Kapusta
Każdemu przedsięwzięciu przyświeca jakiś cel – chcemy osiągnąć sukces zdobywając jak najwięcej klientów, produkując maksimum dóbr. Najczęstszy problem odnośnie celu pojawia się już przy planowaniu zadań, które mają go zrealizować. Warto zadać sobie wtedy pytanie: po co? Czy dzięki temu, co zrobię, będę mógł łatwiej osiągnąć zamierzony cel? Mariusz Kapusta wyjaśnia, jak unikać pułapek, które sami na siebie zastawiamy, przez co projekt zwyczajnie się nie udaje.
Social Media - jaki mają na Ciebie wpływ? POWER PONIEDZIAŁEK
Kamila Rowińska Podcast
Kamila Rowińska w najnowszym odcinku swojego podcastu porusza bardzo ważną kwestię – to kogo obserwujesz w mediach społecznościowych ma duży wpływ na Twoje samopoczucie. Nie mniej jednak, wszystko zależy od Twojego podejścia i sposobu, w jaki odbierasz przekaz – albo pobudzi Cię do działania, albo zupełnie odwrotnie – będziesz odczuwać wieczny niedostatek. Jak zapanować nad swoją obecnością w social mediach i nie dać się zwariować? Posłuchaj.
Jobs to be done - teoria, która pomoże Ci w sprzedaży i marketingu
Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
„Jobs to be done” to teoria, która mówi o tym, że nie tyle ważny jest produkt, co zadania, które go realizują. Jak przełożyć tę teorię na sprzedaż B2B? Jak pomóc klientowi w wykonaniu jego zadań, tak aby sięgnął po nasz produkt? Szymon Negacz na przykładach restauracji McDonald’s i zepsutego samochodu wytłumaczy Ci jak to zrobić.