Jak prowadzić social media dla uczelni wyższych [PRASÓWKA 2-8 czerwca]

Jak prowadzić social media dla uczelni wyższych [PRASÓWKA 2-8 czerwca]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet!  Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Wśród nich znajdziecie użyteczne informacje na temat prowadzenia kampanii w Google Ads, skutecznego marketingu w social media oraz tego, jakich błędów powinny wyrzekać się osoby na stanowiskach CEO i CMO. 

Zapraszamy! 

Statyczna strona internetowa

Verseo

Jeśli chcesz zaznaczyć swoją obecność w Internecie, strona statyczna jest dla CIebie. Posiada sporo zalet – m.in. to, że ładuje się o wiele szybciej niż dynamiczne strony internetowe. To dla robotów Google bardzo dobry wskaźnik. Więcej o tym rozwiązaniu dowiesz się na blogu Verseo!

Błędy poznawcze, które popełniają CMO

Questus

Osoby, które odpowiadają za losy firmy, to często postacie o dużej pewności siebie. Nic w tym dziwnego – przecież tego się od nich oczekuje. Jakie błędy, wynikają z takiej postawy i jak ich unikać? Sprawdźcie sami!

Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej

InMarketing

Web usability często odpowiada za skuteczność sprzedaży w ecommerce. Jeśli użytkownik płynnie przejdzie z oferty do koszyka i sprawnie dokona transakcji –  wtedy możemy powiedzieć, że strona jest funkcjonalna i użyteczna. Na co zwracać uwagę przy ulepszaniu strony WWW? Tego dowiecie się od InMarketing.

Must have na koncie Google Ads

Promotraffic

Prowadzisz kampanię w Google Ads? W najnowszym wpisie od Promotraffic dowiesz się, o co musisz zadbać, działając w Google Ads, jak podzielić kampanie i dlaczego warto zadbać o rozszerzenia kampanii. Sprawdź! 

Followersi, polubienia, niskie CPA a cele biznesowe – jak prowadzić marketing w social mediach przekładający się na biznes?

Marketing dla ludzi

Wydajesz pieniądze na reklamę, współpracę z innymi markami i… nic? Wróć do początków, podwalin swojego biznesu. Przeanalizuj swoje cele i zacznij na nowo. Pomoże Ci w tym artykuł na blogu Marketing dla ludzi.

Marketing społecznościowy dla uczelni wyższych. Case study: Uniwersytet Jagielloński

Social Media Now

Prowadzenie konta biznesowego dla ściśle określonej grupy to duże wyzwanie? A co mają powiedzieć uczelnie wyższe, które kierują swoje komunikaty do różnych grup docelowych?  Uniwersytet Jagielloński działa na różnych kanał social media w tym nawet na Spotify. Sprawdźcie, jak sobie radzą z SM, specjaliści z UJ!  

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.