Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet! Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Wśród nich znajdziecie użyteczne informacje na temat prowadzenia kampanii w Google Ads, skutecznego marketingu w social media oraz tego, jakich błędów powinny wyrzekać się osoby na stanowiskach CEO i CMO.
Zapraszamy!
Statyczna strona internetowa
Verseo
Jeśli chcesz zaznaczyć swoją obecność w Internecie, strona statyczna jest dla CIebie. Posiada sporo zalet – m.in. to, że ładuje się o wiele szybciej niż dynamiczne strony internetowe. To dla robotów Google bardzo dobry wskaźnik. Więcej o tym rozwiązaniu dowiesz się na blogu Verseo!
Błędy poznawcze, które popełniają CMO
Questus
Osoby, które odpowiadają za losy firmy, to często postacie o dużej pewności siebie. Nic w tym dziwnego – przecież tego się od nich oczekuje. Jakie błędy, wynikają z takiej postawy i jak ich unikać? Sprawdźcie sami!
Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej
InMarketing
Web usability często odpowiada za skuteczność sprzedaży w ecommerce. Jeśli użytkownik płynnie przejdzie z oferty do koszyka i sprawnie dokona transakcji – wtedy możemy powiedzieć, że strona jest funkcjonalna i użyteczna. Na co zwracać uwagę przy ulepszaniu strony WWW? Tego dowiecie się od InMarketing.
Must have na koncie Google Ads
Promotraffic
Prowadzisz kampanię w Google Ads? W najnowszym wpisie od Promotraffic dowiesz się, o co musisz zadbać, działając w Google Ads, jak podzielić kampanie i dlaczego warto zadbać o rozszerzenia kampanii. Sprawdź!
Followersi, polubienia, niskie CPA a cele biznesowe – jak prowadzić marketing w social mediach przekładający się na biznes?
Marketing dla ludzi
Wydajesz pieniądze na reklamę, współpracę z innymi markami i… nic? Wróć do początków, podwalin swojego biznesu. Przeanalizuj swoje cele i zacznij na nowo. Pomoże Ci w tym artykuł na blogu Marketing dla ludzi.
Marketing społecznościowy dla uczelni wyższych. Case study: Uniwersytet Jagielloński
Social Media Now
Prowadzenie konta biznesowego dla ściśle określonej grupy to duże wyzwanie? A co mają powiedzieć uczelnie wyższe, które kierują swoje komunikaty do różnych grup docelowych? Uniwersytet Jagielloński działa na różnych kanał social media w tym nawet na Spotify. Sprawdźcie, jak sobie radzą z SM, specjaliści z UJ!