Jak legalnie wysyłać ofertę handlową na LinkedInie? [PRASÓWKA 10-16 września]

Jak legalnie wysyłać ofertę handlową na LinkedInie? [PRASÓWKA 10-16 września]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy Autorów chcących podzielić się swoją wiedzą.

Jak wrócić do pracy po urlopie (przerwie). Moja „sekretna” metoda

Skuteczny marketing | Wojciech Bizub

Jak to jest z tym powrotem? Wracać? Czy może w ogóle nie wracać? Wojciech Bizub opowiada o tym, jak utrzymać zapał, nową energię i pomysły nagromadzone po udanym wypoczynku.

Jak wykorzystać muzykę w marketingu?

Marketing z głową

Muzyka wywołuje w nas szeroki wachlarz emocji, ma wpływ nie tylko na to jak się czujemy ale również na to, jak się zachowujemy. Jak tę wiedzę można wykorzystać w marketingu? Przekonaj się sam! 

Spróbuj tego, jeśli dopiero myślisz o własnej firmie

Fajnie na swoim

O tym, jak tworzenie contentu na długi czas przed założeniem firmy, pomaga w pozyskaniu pierwszych klientów. Posłuchaj, dlaczego content marketing to sprint a nie maraton. 

Wyrzuć papierowe planery. Zasady planowania digital, aby odzyskać czas

Dochodowa firma

Czy wiesz, że wrzucając wszystkie spotkania, informacje o nich, zadania i adresy do jednego kalendarza, możesz zaoszczędzić kilka godzin tygodniowo? Tak! Basia Piasek, przekonuje o tym, że dobrze prowadzony kalendarz pomaga nam w doskonałej organizacji i lepszej samodyscyplinie.  

Jak legalnie działać na LinkedIn?

Prawo dla Biznesu

Czym różni się oferta od reklamy? Kiedy wiadomość w świetle prawa jest informacją handlową? Kiedy możemy taką informację przesłać w wiadomości prywatnej na LinkedIn? Piotr Kantorowski w najnowszym odcinku swojego podcastu odpowiada na wszystkie te pytania. 

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.