Jak budować długofalowe relacje i zaufanie w marketingu B2B i B2C [ROZMOWA ADSTALK]

Jak budować długofalowe relacje i zaufanie w marketingu B2B i B2C [ROZMOWA ADSTALK]

Błażej Cybowski jest dyrektorem marketingu w Sembot i ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami marketingowymi. Na koncie ma również uruchomienie ponad 15 marek e-commerce – krajowych i międzynarodowych. Rozmawialiśmy z nim o marketingowej koncepcji Business to Human (B2H).


Nawiązywanie więzi podstawą marketingu

Błażej opowiedział nam m.in., czym różni się marketing skierowany do partnerów biznesowych od tego, który skoncentrowany jest przede wszystkim na kliencie. Zdradził też, co wpływa na nasze decyzje zakupowe, jak marketerzy radzą sobie z komunikacją w czasie pandemii oraz czy rozmowa z klientem za pomocą chatbota ma w sobie jakiś pierwiastek relacji Business to Human.

Przekonaliśmy się, że bez obustronnej komunikacji i sygnalizowania swoich potrzeb, ciężko jest mówić o jakiejkolwiek relacji w biznesie. Dzięki narzędziom dostępnym na rynku, marketerzy mogą skutecznie odczytywać potrzeby klientów i błyskawicznie na nie odpowiadać wychodząc im naprzeciw z rozwiązaniami w postaci konkretnego produktu. Śledzenie zachowań konsumenckich przez różne narzędzia – np. pliki cookie -, jest ważnym elementem strategii marketingowych, ponieważ dzięki temu usługodawcy łatwo mogą zidentyfikować problem, który klient napotyka na ścieżce zakupowej, lub po prostu dowiedzieć się, czego szuka i jakie są jego preferencje i oczekiwania wobec produktów oraz usług.

Z rozmowy dowiesz się też:



POLECAMY RÓWNIEŻ: Dlaczego zostałem freelancerem

Całą rozmowę możecie obejrzeć też na naszym kanale na YouTube.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.