Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet! Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Wśród nich znajdziecie ciekawostki na temat Google Tag Managera, jego korzyści i możliwości, jakie daje. Dowiecie się też, jak podnieść poziom doświadczeń klienta online, oraz w jakim celu wykorzystać narzędzie Google do wyszukiwania obrazem.
Zapraszamy!
Jak dzięki Messengerowi zwiększyć zaangażowanie i zasięgi postów
Social Media Now
Jak pisać posty, które zmotywują odbiorców, do pozostawienia długiego komentarza i tym samym zwiększyć ich widoczność na Facebooku? Da się to zrobić, w miarę prosty i bardzo skuteczny sposób. Tutaj swoje zastosowanie znajdzie również Messenger. Zainteresowani? Jeśli tak, to koniecznie przeczytajcie wpis Piotra Chmielewskiego.
Wyszukiwanie obrazem w Google – jak korzystać z tego narzędzia?
AdVIST
Wyszukiwanie obrazem, to bardzo przydatna usługa od Google, szczególnie kiedy chcemy kupić identyczną rzecz ze zdjęcia, lub sprawdzić, czy nasza grafika, nie jest przypadkiem używana, bez naszego pozwolenia. Czytając najnowszy wpis na blogu AdVIST, dowiecie się, jak krok po kroku korzystać z tego narzędzia jakie inne możliwości otwiera przed użytkownikiem ta opcja.
Google Tag Manager co to jest i dlaczego warto z niego korzystać
Agencja KS
Google Tag Manager to narzędzie, które powinien znać każdy marketer. Pomaga ono w tagowaniu śledzenia oraz zbieraniu danych analitycznych ze stron internetowych. Agencja KS na swoim blogu opisała dokładnie, jak z niego korzystać. Sprawdźcie sami!
Wykluczenia na Facebooku – czyli jak optymalizować reklamę?
Mały Marketing
Przy ustawianiu kampanii na Facebooku warto pamiętać o zastosowaniu wykluczeń. Dzięki temu, możemy uniknąć wyświetlania się naszej reklamy, ciągle tym samym odbiorcom. Jak zastosować wykluczenia? Tego nauczy Was Dominik Zych – autor artykułu.
Jak nadać dostęp do konta lub kontenera w Google Tag Managerze?
Marketing dla Ludzi
Temat Google Tag Managera podjął również jeden z autorów bloga 4People. W tym wpisie dowiecie się, jakie istnieją poziomy dostępu do konta Google Tag Managera, a także przeczytacie instrukcję, jak krok po kroku ustawić wspomnaine uprawnienia.
Wykorzystanie danych do podnoszenia poziomu doświadczeń klientów
Ideo Force
Sprzedaż niezadowolonemu klientowi to żaden sukces! Według autora artykułu, możemy być dumniz tansakcji dopiero wtedy, gdy klient przyprowadzi do sklepu swojego znajomego, a ten przysporzy nam kolejnych klientów. Jak o to zadbać w świecie elektronicznym? Tego dowiecie się, po przeczytaniu artykułu od Ideo Force.