Od czasów pandemii, sklepy internetowe zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu. Niejednokrotnie, powstawały szybko i bez większego zastanowienia, lub co gorsza pozbawione odpowiedniej strategii. Czas aby uporządkować wiedzę i całe know-how o ecommerce. Właśnie po to powstała platforma ecommerce.pl.
Cała wiedza o e-commerce w jednym miejscu
Twórcy platformy przekonują, że to pierwszy taki projekt w Polsce. Platforma będzie skupiać ekspertów, specjalistów ds. marketingu, sprzedaży, analityki, UX, designu i każdego obszaru, który dotyka branżę e-commerce.
Ecommerce.pl to cała branża w jednym miejscu. Bez rozpraszania przez tematy poboczne i zbędne wątki, które zasypują feed na LinkedIn i Facebooku, spychając wartościowe informacje. To też nie jest przestrzeń reklamowa – skupiamy się na szybkiej wymianie informacji i sprawdzonych źródłach. Serwis będzie czerpał wiedzę ze swojej społeczności – twierdzą twórcy portalu.
Funkcjonowanie nowego portalu zainauguruje Konferencja każdego handlującego w sieci
Darmowy webinar odbędzie się już 22. czerwca o godzinie 10:30. Wystąpią w nim:
- Radosław Malinowski, CEO Barberstore.pl, który opowie o działaniach marketingowych, pozwalających na skalowanie wzrostu jego biznesu;
- Maciej Oniszczuk z oniszczuk.com przedstawi obowiazujące prawo podatkowe dla e-commerce;
- Miłosz Jarosiewicz – malaszklarnia.pl, podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie stworzenia idealnej hybrydy biznesu online ze sklepami stacjonarnymi;
- Joanna Kwiatkowska head of e-commerce w Kubota, zdradzi, jak klapkowy biznes uległ digitaliza;
- August Krol, właściciel w augustkrol.de, przedstawi szanse i ryzyko związane ze sprzedażą na Amazon;
- Kamil Soja, założyciel marki cukrowka.pl, opowie o sezonowości sprzedaży na przykładzie Majowo.pl.
Po wszystkich prelekcjach, otwarty będzie panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy będą mogli zadawać pytania prowadzącym.
Dołącz do społeczności ecommerce.pl i weź udział w bezpłatnym webinarze. Zarejestruj się
Ecommerce.pl – darmowe źródło inspiracji
Korzystanie z platformy ecommerce.pl jest bezpłatne. Każdy, kto działa w tym obszarze powinien się tam pojawić obowiązkowo. Jest to doskonała okazja by poznać branżę od środka i wymienić się swoim know-how.
ZOBACZ TEŻ: Porzucone koszyki – jak im zapobiegać i sprawić by klient jednak zrobił u Ciebie zakupy