Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Dla Was – za Was znów przeglądnęliśmy Internet! Poniżej prezentujemy Wam najciekawsze treści blogowe z poprzedniego tygodnia. Wśród nich znajdziecie ciekawostki na temat narzędzi do machine automation, a także dowiecie się, które czynniki brać pod uwagę przy wyborze miejsca na link dla swojej strony.
Zapraszamy!
Artykuły sponsorowane – jak je wykorzystać w SEO?
Octamedia
Artykuły sponsorowane to dobry pomysł na to, aby opowiedzieć o swoim biznesie i podlinkować swoją stronę na innych portalach. Takie działania skutecznie umacniają pozycję naszej strony, dzięki czemu mamy większą szansę na wyświetlanie się w pierwszych wynikach wyszukiwania. jak pisać artykuły sponsorowane mocne pod względem SEO? Sprawdźcie na blogu Octamedia.
Marketing Flywheel
Ideo Force
Każdy marketer zna koncepcję lejka zakupowego, w którym sprzedaż i klient znajdują się na samym końcu procesu. Ideo Force stawia w opozycji do lejka – koło zamachowe, które traktuje klienta jako centrum procesu marketingowego. Przekonajcie się sami, kiedy sprawdzi się lejek, a kiedy większy potencjał ma “Flywheel”.
Opinie konsumenckie Google i inne narzędzia do opinii
Deva Group
Czy da się zautomatyzować proces zbierania opinii od naszych klientów? Deva Group proponuje w swoim artykule narzędzie, które znakomicie sprawdzi się w marketingu rekomendacji, a jest nim program opinii konsumenckich Google.
Jakie czynniki brać pod uwagę przy wyborze miejsca na link
Agencja KS
Jeśli chcemy opracować idealny plan link buildingu, musimy najpierw dokładnie sprawdzić strony, na których chcemy linkować. Na co zwrócić szczególną uwagę i za pomocą jakich narzędzi określić rangę danej platformy, podpowiada Agencja KS.
Wdrożenie machine automation w e-commerce
Promotraffic
Narzędzi wspierających marketing automation jest bardzo dużo. Dzięki nim, zarządzanie procesem marketingu i sprzedaży jest dużo łatwiejsze, szybsze i o wiele przyjemniejsze niż np. ręczne ustawianie wszystkich działań. Artykuł od Promotraffic z pewnością pomoże Wam uporządkować te narzędzia i podpowie, jak je skutecznie wdrożyć. Polecamy!
E-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, a najlepsze dopiero przed nami! Rozmowa z Grzegorzem Rudno-Rudzińskim (Unity Group)
Marketing i Biznes
Co oznacza przejście e-commerce na digital e-commerce przepowiadane przez współwłaściciela Unity Group? W jakim innym kierunku rozwinie się ta branża i czy warto w nią inwestować? Tego dowiecie się w wywiadzie Marty Wujek z portalu Marketing i Biznes.