Z końcem kwietnia polska agencja SEO / SEM Sempai oraz jej młodsza siostra, agencja marketingowa Kohai wydały bezpłatny e-book “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
Publikacja w formie kompleksowego przewodnika ułatwi czytelnikom mierzenie efektywności prowadzonych działań contentowych. To idealna lektura dla tych wszystkich, którzy prowadzą własny serwis treściowy, bloga czy sklep internetowy. E-book “Analityka treści w kampaniach marketingowych” pozwala dokonać dokładnej analizy tworzonych treści, jak też przygotowywać bardzo szczegółowe i czytelne raporty.
Za część merytoryczną odpowiada Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai oraz Katarzyna Sikora-Protasiuk, Team Lider. Starszy Specjalista ds. Content Marketingu w Kohai. Wartościowy wkład stanowią także wypowiedzi uznanych specjalistów z zakresu content marketingu. O tym, jak analizują swoje kampanie content marketingowe opowiedzieli przedstawiciele takich serwisów jak WhitePress, AtomStore, Sembot, DrTusz, Tania książka czy Nebule.pl.
Na ponad 60 stronach czytelnik znajdzie praktyczne wskazówki z zakresu analityki w marketingu treści:
- Wypowiedzi ekspertów z branży.
- Gotowe rozwiązania do wprowadzenia.
- Opis wdrożenia zaawansowanych rozwiązań.
- Bonus: Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych!
- Porady z zakresu Google Analytics – Universal Analytics, Google Data Studio.