E-book, który pozwoli każdemu ulepszyć swoją stronę internetową

E-book, który pozwoli każdemu ulepszyć swoją stronę internetową

Z końcem kwietnia polska agencja SEO / SEM Sempai oraz jej młodsza siostra, agencja marketingowa Kohai wydały bezpłatny e-book “Analityka treści w kampaniach marketingowych”. 

Publikacja w formie kompleksowego przewodnika ułatwi czytelnikom mierzenie efektywności prowadzonych działań contentowych. To idealna lektura dla tych wszystkich, którzy prowadzą własny serwis treściowy, bloga czy sklep internetowy. E-book “Analityka treści w kampaniach marketingowych” pozwala dokonać dokładnej analizy tworzonych treści, jak też przygotowywać bardzo szczegółowe i czytelne raporty.

Za część merytoryczną odpowiada Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai oraz Katarzyna Sikora-Protasiuk, Team Lider. Starszy Specjalista ds. Content Marketingu w Kohai. Wartościowy wkład stanowią także wypowiedzi uznanych specjalistów z zakresu content marketingu. O tym, jak analizują swoje kampanie content marketingowe opowiedzieli przedstawiciele takich serwisów jak WhitePress, AtomStore, Sembot,  DrTusz, Tania książka czy Nebule.pl.

Na ponad 60 stronach czytelnik znajdzie praktyczne wskazówki z zakresu analityki w marketingu treści:

  • Wypowiedzi ekspertów z branży.
  • Gotowe rozwiązania do wprowadzenia.
  • Opis wdrożenia zaawansowanych rozwiązań.
  • Bonus: Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych!
  • Porady z zakresu Google Analytics – Universal Analytics, Google Data Studio.

Pobierz darmowego e-booka i poznaj praktyczne porady, które pozwolą usprawnić serwis internetowy:

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.