Prowadzisz bloga?
Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.
Jak projektować call to action, aby było ono skuteczne?
PromoTraffic
“Przeczytaj to”, “Dołącz teraz”, “Zapisz się”, “Kup teraz” – nie zawsze działają? Przekonaj się, że wezwanie do działania można zaprojektować na kilka różnych, sprawdzonych sposobów.
Facebook Ads vs Google Analytics – skąd rozbieżności w danych?
Verseo
Dlaczego Google Analytics pokazuje zupełnie różne dane od tych z Facebooka? Sprawdź, jak poprawnie analizować dane z tych dwóch platform.
Czym jest współczynnik odrzuceń (bounce rate) i jak go zmniejszyć?
Senuto
Jak ocenić skuteczność witryny na podstawie bounce rate? Specjaliści z Senuto omawiają jaki powinien być ten wskaźnik i co możemy zrobić, aby go obniżyć.
Grafika w marketingu – jak tworzyć skuteczne grafiki?
InMarketing
Grafika jest najlepszym sposobem aby przyciągnąć uwagę odbiorcy do danego tematu. Przekonaj się, co decyduje o tym, że jedna grafika jest interesująca dla widza, a obok innej przejdzie obojętnie.
Trzeba mieć fantazję, dziadku! – czyli najlepsze reklamy z lat 90.
Jakub Biel
Zróbmy podróż w czasie i cofnijmy się do magicznych lat 90. Niektóre reklamy z tamtego okresu, naprawdę powalają z nóg.