Czym wyróżniały się reklamy lat 90. [PRASÓWKA 3-9 listopada]

Czym wyróżniały się reklamy lat 90. [PRASÓWKA 3-9 listopada]

Prowadzisz bloga?

Szukamy specjalistów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą.

Jak projektować call to action, aby było ono skuteczne?

PromoTraffic

“Przeczytaj to”, “Dołącz teraz”, “Zapisz się”, “Kup teraz”  – nie zawsze działają? Przekonaj się, że wezwanie do działania można zaprojektować na kilka różnych, sprawdzonych sposobów. 

Facebook Ads vs Google Analytics – skąd rozbieżności w danych?

Verseo

Dlaczego Google Analytics pokazuje zupełnie różne dane od tych z Facebooka? Sprawdź, jak poprawnie analizować dane z tych dwóch platform. 

Czym jest współczynnik odrzuceń (bounce rate) i jak go zmniejszyć?

Senuto

Jak ocenić skuteczność witryny na podstawie bounce rate? Specjaliści z Senuto omawiają jaki powinien być ten wskaźnik i co możemy zrobić, aby go obniżyć.

Grafika w marketingu – jak tworzyć skuteczne grafiki?

InMarketing

Grafika jest najlepszym sposobem aby przyciągnąć uwagę odbiorcy do danego tematu. Przekonaj się, co decyduje o tym, że jedna grafika jest interesująca dla widza, a obok innej przejdzie obojętnie.  

Trzeba mieć fantazję, dziadku! – czyli najlepsze reklamy z lat 90.

Jakub Biel

Zróbmy podróż w czasie i cofnijmy się do magicznych lat 90. Niektóre reklamy z tamtego okresu, naprawdę powalają z nóg. 

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.