Czym jest greenwashing w kontekście marketingowym?[PRASÓWKA 24-30 września]

Czym jest greenwashing w kontekście marketingowym?[PRASÓWKA 24-30 września]

Prowadzisz swój podcast? Dołącz do nas!

Szukamy Autorów chcących podzielić się swoją wiedzą.

Faza uczenia się reklamy na Facebooku - co to jest #66

Konkretnie o marketingu

Faza uczenia się to mechanika reklamy na Facebooku, od której tak naprawdę zależy, jak szybko  uda nam się osiągnąć dobre wyniki. To ona odpowiada też za częstotliwość wprowadzanych zmian w ustawieniach reklamy. Warto więc przyjrzeć się temu zagadnieniu bliżej. Posłuchaj. 

Jakie ryzyka i kary czekają na nowe marki wchodzące na rynek?

Wyższy Poziom Marketingu

Double Jeopardy Law to prawo, które mówi, że gdy jesteśmy małą marką (mamy niskie udziały w rynku), to mamy szczególnie trudny orzech do zgryzienia. Co więcej, kupujący są nieco mniej lojalni w porównaniu do marek z większymi udziałami w rynku, a gdy przychodzi nam rywalizować z większymi konkurentami, istnieją nikłe szanse na wygranie. Czy jest tak w rzeczywistości? Sprawdź, co sądzą o tym eksperci z Wyższego Poziomu Marketingu. 

O konsumpcjonizmie oraz ekonomii drugiego obiegu

Człowiek Biznes Technologia by Wiesław Kotecki

Martyna Zastawna to twórczyni biznesu, który pomaga zmieniać świat na lepszy. Wiesław Kotecki wypytuje założycielkę WoshWosh o to, jak jej firma wspomaga korporacje w działaniach CSR, ile będzie wart rynek odzieży używanej za kilka lat i jakie zmiany powinny wprowadzać firmy. 

Fakty i mity o obsłudze klienta w relacji B2B

Klientomania

Czy obsługa klienta B2B wymaga specjalistycznej wiedzy? Kto powinien pracować w dziale obsługi klienta? Czy call center jest passé, a może opiekun klienta jest lepszy? Sprawdź największe mity i dowiedz się, jakie rozwiązania pomimo utartych przekonań, są skuteczne w obsłudze klienta w relacji B2B.  

Twórcza praca - jak czerpać z niej satysfakcję - Tom Biskup, Agata Bisping

Strefa Designu Uniwersytetu SWPS

Po co ludzie tworzą sztukę? Czym różni się projektowanie od tworzenia dzieł sztuki? Co stanowi największy motywator w pracy projektanta? Czy detoks społecznościowy dobrze wpływa na pracę twórczą? Na te pytania odpowiada Tom Biskup – dyrektor artystyczny, projektant produktów cyfrowych, wykładowca SOF Uniwersytetu SWPS.

Spis treści:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.