Reklamodawcy lubią zaskakiwać. Tym razem na kreatywny pomysł zdobył się Cinkciarz.pl. W Zielonej Górze na czterech przystankach autobusowych pojawiły się innowacyjne kreacje reklamowe, na których pokazane są kursy walut w otoczeniu przyrody krajów, w których obowiązują.
Outdoorowa reklama nowej aplikacji Cinkciarz.pl
Najnowsza kampania reklamowa fintechu Cinkciarz.pl ma na celu nieszablonową promocję usługi wymiany walut online w portalu oraz zapowiadanej aplikacji. Jej głównym założeniem jest przedstawienie powszechnych informacji o kursach 4 popularnych walut w niecodzienny i angażujący sposób.

Za koncepcję, projekt i wykonanie w całości odpowiada agencja Cinkciarz.pl Marketing – hybryda domu mediowego, agencji PR, kreatywnej i marketingowej. Marketingowcy Cinkciarz.pl odnaleźli cztery atrakcyjne wizualnie krajobrazy z państw, w których obowiązują wybrane waluty, a następnie nałożyli na nie realne, historyczne wykresy notowań i nawiązali do nich w treści.

Wytypowane scenerie to Nazaré w Portugalii (euro), Schreckhorn w Szwajcarii (frank szwajcarski), Trossachs w Szkocji (funt brytyjski) oraz Svalbard w Norwegii (korona norweska).
Cinkciarz.pl startuje z nową aplikacją
Z komunikatu podanego na oficjalnym Twitterze Cinkciarza, dostępna jest już wersja BETA nowej aplikacji.
Niedługo udostępnimy nową aplikację https://t.co/fgonPdL5Ms ?. Zainteresowani już teraz mogą zapisać się do programu beta testów i uzyskać wcześniejszy dostęp do nowych wersji. ? Szczegóły ➡️ https://t.co/OT8A2mT5t4 #app #aplikacja pic.twitter.com/qW7yzyOXkK
— Cinkciarz.pl (@CinkciarzPL) October 13, 2021
Niedługo użytkownicy standardowej wersji portalu, będą mogli pobrać na telefon w pełni działającą wersję aplikacji. Twórcy nie podali jeszcze dokładnej daty premiery.

ZOBACZ TEŻ: H&M przeprasza za kontrowersyjne hasło promujące funkcję “My Style Corner”