Cinkciarz.pl wchodzi z nową aplikacją i reklamuje ją w niecodzienny sposób

Cinkciarz.pl wchodzi z nową aplikacją i reklamuje ją w niecodzienny sposób

Reklamodawcy lubią zaskakiwać. Tym razem na kreatywny pomysł zdobył się Cinkciarz.pl. W Zielonej Górze na czterech przystankach autobusowych pojawiły się innowacyjne kreacje reklamowe, na których pokazane są kursy walut w otoczeniu przyrody krajów, w których obowiązują.

Outdoorowa reklama nowej aplikacji Cinkciarz.pl

Najnowsza kampania reklamowa fintechu Cinkciarz.pl ma na celu nieszablonową promocję usługi wymiany walut online w portalu oraz zapowiadanej aplikacji. Jej głównym założeniem jest przedstawienie powszechnych informacji o kursach 4 popularnych walut w niecodzienny i angażujący sposób.

Za koncepcję, projekt i wykonanie w całości odpowiada agencja Cinkciarz.pl Marketing – hybryda domu mediowego, agencji PR, kreatywnej i marketingowej. Marketingowcy Cinkciarz.pl odnaleźli cztery atrakcyjne wizualnie krajobrazy z państw, w których obowiązują wybrane waluty, a następnie nałożyli na nie realne, historyczne wykresy notowań i nawiązali do nich w treści. 

Wytypowane scenerie to Nazaré w Portugalii (euro), Schreckhorn w Szwajcarii (frank szwajcarski), Trossachs w Szkocji (funt brytyjski) oraz Svalbard w Norwegii (korona norweska).

Cinkciarz.pl startuje z nową aplikacją

Z komunikatu podanego na oficjalnym Twitterze Cinkciarza, dostępna jest już wersja BETA nowej aplikacji.

Niedługo użytkownicy standardowej wersji portalu, będą mogli pobrać na telefon w pełni działającą wersję aplikacji. Twórcy nie podali jeszcze dokładnej daty premiery.


ZOBACZ TEŻ: H&M przeprasza za kontrowersyjne hasło promujące funkcję “My Style Corner”

Spis treści:

Może Ci się spodobać także:

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.