Setki przedsiębiorczych umysłów na konferencji Founders Mind. Już jutro na jednej scenie pojawią się nazwiska takie jak Sadowski, Georgiew, czy Kurleto. AdsTalk oficjalnie objął patronatem medialnym wydarzenie.
Formuła Founders Mind
Jak zapewniają organizatorzy, Founders Mind to nie będzie kolejna, typowa konferencja online. Dlaczego? Na potrzeby wydarzenia stworzono specjalną aplikację, która umożliwia użytkownikowi, stworzenie osobistego profilu i swobodne prowadzenie dyskusji na żywo z prelegentami oraz pozostałymi uczestnikami konferencji.
Co więcej, dzięki tagom i opcji rezerwowania spotkań, każdy zainteresowany będzie mógł porozmawiać z osobami ze swojej branży lub zorientowanej w danym zagadnieniu. Aplikacja pozwala na określenie czasu spotkania oraz jego tematyki.
15 mięsnych wykładów w wykonaniu znanych ludzi biznesu
Uczestnicy wydarzenia mogą spodziewać się dużej dawki wiedzy na temat rozwijania firmy w obszarach takich jak: team building, sprzedaż, marketing, zarządzanie psychiką.
Na scenie pierwszej zaprezentują się:
- Michał Sadowski z wystąpieniem pod nazwą “Co czuje founder, gdy biznes ma turbulencje”;
- Mateusz Warcholiński opowie o pozyskiwaniu 10k userów w 9 dni z zerowym budżetem;
- Grzegorz Rudno-Rudziński przedstawi losy grupy założycieli, którzy stworzyli 300 – osobową firmę działającą na kilkunastu rynkach;
- Anna Tkaczyk opowie o wzlotach i upadkach przy budowie organizacji od 0 do 100 osób;
- Jolanta Piela wytłumaczy, dlaczego najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla swojego biznesu, to nauczyć się dbać o siebie. W wywiadzie dla Marketing i Biznes, prelegentka konferencji Founders Mind, właścicielka agencji Good Division, stwierdziła jasno:
– Jeśli mniejsza pensja, konieczność rozpoczęcia wszystkiego od początku są krokiem na drodze do życia, o jakim marzymy, to należałoby go wykonać. Mamy tylko jedno życie, nie warto go spędzać w miejscu, które nam nie odpowiada. (…) uważam, że nic w życiu nie rozwinęło mnie tak bardzo, jak posiadanie własnej firmy.
Scenę drugą przejmą:
- Mateusz Kurleto z prezentacją o budowaniu kultury organizacji jako stałym elemencie biznesu;
- Franciszek Georgiew, który zwróci uwagę, jak ważne są wartości w organizacji, takie jak wyłonienie, wzmocnienie i kaskadowanie na procesy;
- Mateusz Paprocki zdradzi jak skutecznie wdrożyć OKR-y w firmie;
- Wiktor Jodłowski przybliży case study szkoły Talkersi.pl – Od 1 do 55 pracowników i tysięcy absolwentów – błędy, sukcesy, kamienie milowe;
- Michał Suski Co-founder SurferSEO, opowie o tym, jak to jest zbudować firmę SaaS od 0 do 10 mln ARR.
Podczas Founders Mind wystąpi również Weronika Twardowska, twórczyni marki Majtki z Sosnowca, która opowie co nie co o działaniach w social media.
Wirtualne Targi podczas Founders Mind
Podczas wydarzenia, będzie można zatrzymać się przy wirtualnych stanowiskach wystawców. Będzie to świetna okazja aby za pomocą połączeń wideo skorzystać ze specjalnych ofert dedykowanych uczestnikom konferencji. Wystawcy będą mogli tworzyć własne merytoryczne prelekcje dla odwiedzających, w ramach swojego stoiska targowego.
Konferencja Founders Mind już jutro
Nie masz jeszcze biletu? Przejdź na www.foundersmind.pl i zarezerwuj sobie miejsce.
ZOBACZ TEŻ: Networking, warsztaty, dyskusje. Na Founders.pl spotykają się przedsiębiorcy